Translate

środa, 2 października 2013

Garnier, Intensywne Ujędrnianie, Odżywczy balsam ujędrniający :)


Skusiłam się na ten balsam, gdyż był w promocji :) kosztował 9,99zł, chociaż normalnie kosztuje ok. 20zł przy pojemności 400ml. :)


Co mówi producent?

„Dla wzmocnienia skóry suchej i pozbawionej jędrności.
Szybko wchłaniająca się formuła balsamu wzbogacona w kofeinę i przeciwutleniacz - ekstrakt z zielonej herbaty, ujędrnia i chroni Twoją skórę przed przesuszeniem.”




Moja opinia:

PLUSY :)

+ duża pojemność butelki
+ przyjemna konsystencja
+ ujędrnia, co najważniejsze (może nie jakoś super, ale nie jest źle ) :D
+ bardzo przyjemny zapach, choć z czasem robi się odrobinę męczący
+ dobrze się rozprowadza
+ wygładza skórę

MINUSY :(

- długo się wchłania
- mało wydajny
- nawilża, ale niestety nie na długo
-  ciężko wydobyć resztki produktu z opakowania


Ogólnie rzecz biorąc, balsam mnie nie zachwycił. Niestety, chyba nie kupię go po raz drugi, ale kto wie czy kiedyś do niego nie wrócę :)

A Wy? Próbowałyście go? A może znacie jakieś inne, godne polecenia balsamy? :)

Noelle ;)

3 komentarze:

  1. Już wiem, że go nie kupię. :)
    Nigdy nie miałam nic z Garniera do ciała. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem w stanie przymknąć oko na fakt, że kosmetyk wchłania się stosunkowo długo, jeśli porządnie nawilża. Niestety, ten gagatek wykazuje przeciętne właściwości pielęgnacyjne. Raczej się na niego nie skuszę;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie te Garniery mają za wodnistą konsystencję , tak jakby się nic na skórze nie działo..przynajmniej u mnie ;( wolę balsamy np. z Lirene :) A najbardziej lubię masło kakaowe z AA :)

    OdpowiedzUsuń


W wolnej chwili na pewno odwiedzę Twojego bloga,
więc proszę o nie zostawianie spamu, ponieważ
komentarz wyląduje w koszu.
Pozostawiając u mnie komentarz, pozostawiasz swoje dane osobowe. Są one starannie przechowywane i nieudostępniane innym podmiotom.
Pozdrawiam i dziękuję pięknie za każde miłe słowo jak równiez konstruktywną krytykę :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...