Translate

czwartek, 27 marca 2014

Makijaz dla okularnicy :)

Cześć Wam!:)
Dzisiaj zapowiadany jakiś czas temu makijaż dla okularnicy z mocnym akcentem na usta.
Gościem posta jest moja dobra koleżanka, o której już Wam wspominałam parę postów do tyłu:).
Makijaż oka wykonywałam Inglotami i cieniami z Loreal'a, przez to nie jestem w stanie stwierdzić czego dokładnie użyłam:/. Natomiast na ustach została użyta szminka Avon Ulta Color "Red 2000"
Zapraszam do popatrzenia się na zdjęcia:).











Jak Wam się podoba?:)
Pozdrawiam, Daria:)

3 komentarze:

  1. Piękny makijaż ; * Śliczna jesteś ; * Super kolor szminki ; *
    Pozdrawiam ; *

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie koleżankę pomalowałaś..podoba mi się:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ze względu na długie rzęsy i dość grube szkła nigdy nie mogłam pozwolić sobie na taki makijaż oczu. Ostatnio postanowiłam, że czas na soczewki i wybrałam takie: http://www.kontaktowe.pl/index.php?products=product&prod_id=3 mam nadzieje, że tym razem się uda bo kiedyś z innymi, niestety, ale nie mogłam sobie poradzić ani się przyzwyczaić.

    OdpowiedzUsuń


W wolnej chwili na pewno odwiedzę Twojego bloga,
więc proszę o nie zostawianie spamu, ponieważ
komentarz wyląduje w koszu.
Pozostawiając u mnie komentarz, pozostawiasz swoje dane osobowe. Są one starannie przechowywane i nieudostępniane innym podmiotom.
Pozdrawiam i dziękuję pięknie za każde miłe słowo jak równiez konstruktywną krytykę :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...