Translate

piątek, 21 marca 2014

Paese, Sand (Lakier strukturalny do paznokci)

Co mówi producent?

"Lakier teksturowy, który po naniesieniu na paznokieć tworzy na nim chropowatą powierzchnię, przypominającą strukturę piasku.
Wystarczy jedno pociągnięcie pędzelkiem, by paznokcie wyglądały jak posypane tysiącem ziarenek piasku. Dodatkowo kolory czarny i koralowy iskrzą się brokatem.
"

Lakier dostępny w 10 kolorach.   
Tutaj: czerwień 325



Niestety nie potrafiłam uchwycić na zdjęciu oryginalnego koloru. W rzeczywistości jest on o wiele bardziej intensywny:)



Moja opinia:

PLUSY :)

+ wystarcza jedna warstwa lakieru aby ładnie pokryć płytkę paznokcia
+ bardzo szybko wysycha
+ wygodny pędzelek
+ długo trzyma się na paznokciach (po ok. 3 dniach dopiero ściera się na końcach)


 MINUSY :(

- po kilku dniach drobinki jakby matowieją i tracą połysk
- przez drobinki trudniej go zmyć, ale za to nie barwi skórek


Ogólnie rzecz biorąc jest to jeden z najlepszych lakierów jakie miałam;)  Jestem z niego baardzo zadowolona i w przyszłości na pewno kupię jakiś inny odcień. 
Z czystym sumieniem mogę Wam go polecić!:D

Noelle;)

1 komentarz:


W wolnej chwili na pewno odwiedzę Twojego bloga,
więc proszę o nie zostawianie spamu, ponieważ
komentarz wyląduje w koszu.
Pozostawiając u mnie komentarz, pozostawiasz swoje dane osobowe. Są one starannie przechowywane i nieudostępniane innym podmiotom.
Pozdrawiam i dziękuję pięknie za każde miłe słowo jak równiez konstruktywną krytykę :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...