Translate

czwartek, 21 sierpnia 2014

Do odważnych świat należy...

Witajcie kochane:)
Tak jak obiecałam dzisiaj przybywam  z makijażem :).
Wykonałam go na mojej siostrze. Jak na mój gust nadaje się jedynie dla osób czujących się bardzo dobrze w takich mocnych kolorach i makijażach. Byłam ciekawa jak siostra będzie się w nim prezentować i czuć. Okazało się,  że bardzo dobrze. Jednak pomniejszyłaby kreskę na dolnej powiece, ale czerwień by zachowała i nawet zapytała się czy nie pomalowałabym jej w podobny sposób na wesele, na które się wybiera za niedługo:).
Mam nadzieję, że makijaż się spodoba i zapraszam do oglądania zdjęć :)










Jak Wam się podoba?
Dajcie znać:)
Pozdrawiam, Daria :)

7 komentarzy:

  1. oko wygląda na nieco zmęczone, przydałoby się trochę rozświetlenia w wewnętrznym kąciku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dla mnie zbyt odważnie ;) kolorki piękne ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. kolorki fajne, żywe, ale ja bym się jednak nie odważyła ;) jako maniaczka lakierowa chyba jednak wolę akcent na paznokcie :D tam mogę nosić wszystko :D a makijaż wolę bardziej stonowany ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. wiesz, że ja uwielbiam kolorowe makijaże :) chociaż ja bym chyba w tym makijażu dała przejście od białego, przez róż do czerwieni na górnej powiece. i zdecydowanie jaskółkę u siostry powinnaś robić z 2-3mm dalej i trochę mniej w górę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobaczymy:) Na przyszły raz spróbuje tak jak piszesz i zobaczymy jak to się bedzie prezentować :)
      Dzięki za rady :)

      Usuń


W wolnej chwili na pewno odwiedzę Twojego bloga,
więc proszę o nie zostawianie spamu, ponieważ
komentarz wyląduje w koszu.
Pozostawiając u mnie komentarz, pozostawiasz swoje dane osobowe. Są one starannie przechowywane i nieudostępniane innym podmiotom.
Pozdrawiam i dziękuję pięknie za każde miłe słowo jak równiez konstruktywną krytykę :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...