Translate

środa, 29 października 2014

Lakierowa środa: Essie #Orange, it's obivious

Cześć :)

 Dzisiaj przedstawiam Wam lakier - 210A - Orange,  it's obivious firmy Essie. Jak dla mnie bez szału.
Kolor nie powiem jest piękny <3. Natomiast jeżeli chodzi o krycie płytki to tu już jest kiepsko bo potrzebujemy trzech warstw żeby ładnie pokryć płytkę :/. Jak wiecie im więcej warstw tym bardziej wydłuża się czekanie na wyschnięcie emalii, ale tu jestem pozytywnie zaskoczona :)
Schnie ok 15 minut i potem możemy robić już dosłownie wszystko.
Z trwałością jest u mnie tak samo jak u poprzedników ok 1-2 dni i lakier jest cały starty.
Lakier jest kremowy bez drobinek i innych błyskotek, delikatnie smuży.
Pędzelek jet duży i może się nie sprawdzić przy małej płytce paznokciowej.
Pojemność lakieru wynosi 13,5 ml.
Osobiście mam mieszane uczucie w stosunku do tego gagatka:)







Dostępność:
Super-pharm, Hebe, drogerie internetowe

Cena:
ok 14-35zł

Ocena:
4/6

A tak na marginesie dzisiaj świętuję swoje dwudzieste urodziny i mam dla Was przygotowany makijaż, który dzisiaj nosiłam i pokażę Wam go gdzieś w piątek jak obrobię zdjęcia:).

Miałyście ten lakier?
Podoba się Wam kolor?
Pozdrawiam, Daria:)

8 komentarzy:

  1. Lubie takie żywe odcienie na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny kolorek, ale na moich paznokciach, by się nie sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  3. w takim razie życzę wszystkiego najlepszego :)
    co do trwałości lakierów, nasunęło mi się pytanie: dajesz jakąś bazę pod lakier? ja jeśli nie dam bazy to odpryski pojawiają się już nawet tego samego dnia, natomiast z bazą po około 2-3 dniach... może tu leży problem trwałości lakierów na Twoich pazurkach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      właśnie teraz przestałam stosować jakiekolwiek bazy, ponieważ wtedy lakier jeszcze szybciej mi odpadał :/ Niezależnie jaką bazę bym nałożyla:/

      Usuń


W wolnej chwili na pewno odwiedzę Twojego bloga,
więc proszę o nie zostawianie spamu, ponieważ
komentarz wyląduje w koszu.
Pozostawiając u mnie komentarz, pozostawiasz swoje dane osobowe. Są one starannie przechowywane i nieudostępniane innym podmiotom.
Pozdrawiam i dziękuję pięknie za każde miłe słowo jak równiez konstruktywną krytykę :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...