Translate

poniedziałek, 27 lipca 2015

Ciepło-zimno

Jak zwykle zwlekałam z postem... Nie wiem ostatnio cierpię na chroniczny brak czasu :/. Jednak w ciągu ostatnich dwóch dni udało mi się zrobić zdjęcia na nowe posty oraz makijaż, który będzie mocniejszym dziennym <3. Na ten makijaż nie miałam żadnego pomysłu i był zrobiony bardzo spontanicznie... Postanowiłam użyć nowego złotego cienia z Sensique nr 142 i w załamaniu powieki użyłam brązu ze Sleek Darks - paper bag oraz rzęs z BPS, które opisywałam TU. Natomiast przy dolnej powiece poszalałam z pigmentami z Coastal Scents (próbeczki) kolory: Blackstar green (ciemniejszy) i Summit turquoise nałożyłam je na kredkę z My Secret coś a'la Jumbo Milk z NYX'a (nie miałam tej drugiej, ale gdy czytałam recenzje obie przedstawiane są jako takie same). Na ustach błyszczyk z Oriflame The One w kolorze french beige .









Rzadko kupuję sobie cienie spontaniczne, zwykle zastanawiam się po dziesięć razy czy aby na pewno są one mi do szczęścia potrzebne, jednak tutaj gdy maźnęłam sobie nim po ręce stwierdziłam, że bez niego nie wyjdę do domu :) I wzięłam złotko <3 Nie żałuję, jest przecudowne < 3
Jak Wam się podoba makijaż? :)
Czekam na Wasze opinie <3
Pozdrawiam, Daria :)

17 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podoba twój makijaż :) Świetne to złotko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudownie wyszło. Zwłaszcza przy zamkniętych oczach :) A ten pigment z CS jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3
      Chyba wszystkie pigmenty są cudne z tego CS <#

      Usuń
  3. piękny <3 ostatnio sama eksperymentuję z turkusowymi kreskami na dolnej powiece ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. <3
      Działaj, działaj <3
      Turkus pięknie wydobędzie piwną i brązową tęczówkę :)

      Usuń
  4. Dobrze zrobiłaś, że złotko zabrałaś ze sobą ;) Wygląda rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj taak, nie potrafię się z nim teraz rozstać <3

      Usuń
  5. Bardzo fajny makijaż, świetne połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie wygląda połączenie tych dwóch kolorków ;) złotko jest super !

    OdpowiedzUsuń


W wolnej chwili na pewno odwiedzę Twojego bloga,
więc proszę o nie zostawianie spamu, ponieważ
komentarz wyląduje w koszu.
Pozostawiając u mnie komentarz, pozostawiasz swoje dane osobowe. Są one starannie przechowywane i nieudostępniane innym podmiotom.
Pozdrawiam i dziękuję pięknie za każde miłe słowo jak równiez konstruktywną krytykę :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...