Translate

środa, 14 października 2015

Wrocławskie spotkanie blogerek 28.11.2015! Zapisy czas zacząć!




Wraz z Justyną klik! i Beatą klik! mamy przyjemność ogłosić, że organizujemy zlot bogerek
urodowych we Wrocławiu!! <3 Będzie to już kolejne spotkanie w tym mieście, a drugie, na
którym będę ja! :) Jeżeli chcecie spędzić z nami miło czas na rozmowach o kosmetykach i o czym tylko dusza zapragnie, serdecznie zapraszamy wszystkie blogujące, zarówno "sławy" jak i nowicjuszki.



Tym razem zlot odbędzie się w Wytwórni, w dniu 28.11.2015 (sobota) o godz. 13:00.
Lokal znajduje się przy ul. Bogusławskiego 55 (niedaleko Arkad Wrocławskich pod nasypem kolejowym). Zarezerwujcie sobie czas do godziny 18.00, chciałybyśmy, żeby to był niezapomniany dzień pełen wrażeń i bez pośpiechu.
Niestety ilość miejsc jest ograniczona. Planujemy się spotkać w gronie maksymalnie 12 osób.
W związku z tym prosimy każdą zainteresowaną blogerkę (blogera) o uzupełnienie poniższej
ankiety. Zapisy trwają do 21 października 2015 włącznie, do zobaczenia!







I jak są chętni? :)Będzie nam bardzo miło spotkać się w doborowym towarzystwie :)
Pozdrawiam, Daria :*

10 komentarzy:

  1. Super pomysł! Ja również organizuję spotkanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam kochana :)
      Ja niestety mam daleko do Twojego miasta :/

      Usuń
  2. Już wysłałam zgłoszenie u Justyny, chętnie bym się z Wami spotkała jako że też jestem z Wrocławia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem z Opola <3
      Widziałam, że też bedziesz w moim mieście 7.11 to się spotkamy :)

      Usuń
  3. Zgłosiłam się już u koleżanki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie . Dla mnie za daleko, ale życzę udanego spotkania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chętnie bym się z toba spotkała ;) a skąd jesteś?
      Dzięki :*

      Usuń


W wolnej chwili na pewno odwiedzę Twojego bloga,
więc proszę o nie zostawianie spamu, ponieważ
komentarz wyląduje w koszu.
Pozostawiając u mnie komentarz, pozostawiasz swoje dane osobowe. Są one starannie przechowywane i nieudostępniane innym podmiotom.
Pozdrawiam i dziękuję pięknie za każde miłe słowo jak równiez konstruktywną krytykę :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...