Translate

sobota, 6 lipca 2013

Makijaż na konkurs u Gosiaczka N.- II Tydzień - Kwiaty tropikalne/kolorowe

Cześć:)
Dzisiaj druga część konkursu makijażowego u Gosiaczka N. KLIK!.
Jak już wiecie makijaż został wykonany na mojej siostrze Marcie, która ochoczo zgłosiła się na moją modelkę:). postanowiłam zaszaleć i zrobić coś baardzo  niewyjściowego:). Motywem przewodnim były kwiaty tropikalne, które kojarzą mi się z wielką gamą kolorów, więc wymysliłam iż ten makijaż będzie kolorowy:). W trakcie pracy postanowiłam jednak, że porobię jakieś kwiatki na twarzy, no i są:).
Poniżej zdjęcia, zapraszam do oglądania:).



Makijaż głównie wykonany cieniami Miyo, jeśli macie pytania do któregoś z kolorów to pytajcie:)
Mam nadzieję, że moja interpretacja przypadnie Wam do gustu:).
Pozdrawiam, Daria:))

9 komentarzy:

  1. Kolorowo, jak w pięknym ogrodzie! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dwa wpisy niżej gdzie pomalowane masz powieki żółtym i różowym cieniem i kredką chyba czerwoną/różową >? BOŻEEEE ZAJEBISTE TO CI WYSZŁO !!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Niech żyje kreatywność!!! :D
    Pzdr!

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne! masz rękę do tego, ja nie dałabym sobie rady :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oo jak kolorowo! :)

    Odp. na Twój komentarz u mnie: Ja również nie mam dostępu u siebie do tych kosmetyków, ale zamówiłam je ze strony hean.pl :)

    OdpowiedzUsuń


W wolnej chwili na pewno odwiedzę Twojego bloga,
więc proszę o nie zostawianie spamu, ponieważ
komentarz wyląduje w koszu.
Pozostawiając u mnie komentarz, pozostawiasz swoje dane osobowe. Są one starannie przechowywane i nieudostępniane innym podmiotom.
Pozdrawiam i dziękuję pięknie za każde miłe słowo jak równiez konstruktywną krytykę :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...