Translate

niedziela, 2 marca 2014

Kolorowy powiew wiosny....

 Hej, hej!:)
Ostatnio jest taaka cudna pogoda, że aż chce się żyć!:)
Z tej okazji zrobiłam kolorowy makijaż, którego już dawno nie było:)
Ostatnio cierpię na chroniczny brak czasu, no doba jest po prostu dla mnie za krótka:(
 A mam tyyle nowych pomysłow!:)
No więc tak: cienie to przede wszystkim Miyo, na ustach mam szminkę tea rose Ultra Color z Avonu:)
Zapraszam do oglądania:)







Co myślicie o mojej propozycji?:)
Mnie się ogromnie podoba! :)
Całą niedzielę przełaziłam w tym makijażu:)
Pozdrawiam, Daria:)

5 komentarzy:

  1. Bardzo ładny! :D Jeden z lepszych makijaży, jakie u Ciebie widziałam :) piątka!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny i kolorowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Herbaciana róża z Avon ślicznie wygląda, pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo jak ślicznie :) bardzo lubię takie kolorowe makijaże :)

    OdpowiedzUsuń


W wolnej chwili na pewno odwiedzę Twojego bloga,
więc proszę o nie zostawianie spamu, ponieważ
komentarz wyląduje w koszu.
Pozostawiając u mnie komentarz, pozostawiasz swoje dane osobowe. Są one starannie przechowywane i nieudostępniane innym podmiotom.
Pozdrawiam i dziękuję pięknie za każde miłe słowo jak równiez konstruktywną krytykę :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...