Translate

czwartek, 17 kwietnia 2014

Delikatny makijaż z mocno różowymi ustami...

Cześć:)
W najbliższym czasie będzie się pojawiać mniej notek makijażowych z powodu złego stanu mojej cery:/. Niestety ostatnio mam masakrą na twarzy i pomału staram się to zwalczać w tym nie nakładać nic co może zaszkodzic mojej skórze... Także będę starać wrzucać makijaże najczęściej jak to możliwe:). Mam na dysku parę makijaży schowanych więc mam czym się poratować:). 
A tak na marginesie, może chciałybyście jakąć notkę z recenzją cieni Hean, Inglot, Sleek? :) Dzisiejszy makijaż robiłam na szybko, chciałam po prostu lekko podkreślić oczy i dac jakiś ładny akcent na usta:) 
To tyle mojego paplania, zapraszam do przeglądnięcia zdjęć:).









Jesteście ciekawe co mam na ustach?
Jak Wam się podoba makijaż? :)
Pozdrawiam, Daria:)

PS. Kochani!:*
Życzymy Wam wszystkiego najlepszego,
dużo szcześcia i miłości, pogodnych świąt,
mokrego dyngusa
oraz multum słodyczy od króliczka <3
Darusia994 wraz z Noelle :)

2 komentarze:


W wolnej chwili na pewno odwiedzę Twojego bloga,
więc proszę o nie zostawianie spamu, ponieważ
komentarz wyląduje w koszu.
Pozostawiając u mnie komentarz, pozostawiasz swoje dane osobowe. Są one starannie przechowywane i nieudostępniane innym podmiotom.
Pozdrawiam i dziękuję pięknie za każde miłe słowo jak równiez konstruktywną krytykę :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...