Translate

piątek, 26 kwietnia 2013

FLOS- lek seria do skóry z problemami naczyniowymi

FLOS- lek  seria do skóry z problemami naczyniowymi- krem nawilżający na dzień i noc.
Cena ok. 17-18zł za 50ml
 
To jest już moje chyba 5 opakowanie. Raz tylko używałam z tej samej serii kremu, ale tłustego, który w moim przypadku się wcale nie sprawdził. Z tego kremu natomiast jestem w 97 procentach zadowolona. Nim sięgnęłam za ten specyfik używałam do cery naczynkowej kremu z Sorayi, który mnie strasznie uczulał i z Perfecty, z którego byłam zadowolona, jednak robił się coraz droższy z każdym miesiącem, więc poszukałam tańszego dobrego zamiennika i tak trafiłam na ten.

PLUSY:
-prawie od razu uspokaja i koi skórę
-wspaniale nawilża
-wydajny, wystarcza mi na ok. 1,5 miesiąca
-delikatnie pachnie
-bez parabenów
-poręczne opakowanie
-nie testowany na zwierzętach

MINUSY:
-lekko przygasił moje naczynka, lecz nie w pełni, tak jak zapewniał producent








 OCENA:
4,5/6

DOSTĘPNOŚĆ:
 Natura, Schlecker, wiekszość drogerii:)

Pozdrawiam, Daria:)

1 komentarz:

  1. słyszałam, że na naczynka fajnie wpływa woda różana:) ja podobno mam delikatnie naczynkową,ale gołym okiem tego nie widać, wyszło tylko na badaniu skóry

    OdpowiedzUsuń


W wolnej chwili na pewno odwiedzę Twojego bloga,
więc proszę o nie zostawianie spamu, ponieważ
komentarz wyląduje w koszu.
Pozostawiając u mnie komentarz, pozostawiasz swoje dane osobowe. Są one starannie przechowywane i nieudostępniane innym podmiotom.
Pozdrawiam i dziękuję pięknie za każde miłe słowo jak równiez konstruktywną krytykę :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...