Translate

czwartek, 15 czerwca 2017

Szampon nawilżający Vatika z olejem arganowym

szampon nawilżający vatika z olejem arganowym


Cześć i czołem :D
Taaak dawno mnie nie było, myślałam już nawet o zamknięciu bloga, bo nie miałam czasu na jego prowadzenie... Jednak stwierdziłam, że lubię to co robię i na chwilę się wstrzymam od pisania i w końcu powrócę i tym oto sposobem jestem :). Nie wiem czy na długo, ale mam kilka pomysłów na posty.
Dzisiaj się zajmę recenzją szamponu nawilżającego Vatika z olejem arganowym. Czy mi się sprawdził i jak wpłynął na moje włosy? Zapraszam do lektury poniżej.


szampon vatika


Szampon otrzymujemy w 200 ml butli z zatyczką, którą bardzo szybko połamałam, bo miałam problemy z jej otwarciem przy każdym myciu włosów :D. 
Jednak może przejdę do konkretów. Szampon ma delikatny złotawo brązowy kolor i delikatny całkiem miły zapach. dosyć dobrze oczyszcza włosy i skórę głowy, jednak nie zauważyłam nawilżenia, skalp był czasem wręcz przesuszony... Również od czasu do czasu nie nakładam odżywki na włosy, co przy innych szamponach nie było problemem, a tu po umyciu nie dało się moich kołtunów rozczesać... Włosy były szorstkie i jedynie odżywka ratowała sytuację :/. Niestety z moimi suchymi włosami ten szampon się nie polubił, być może się sprawdzi u kogoś posiadającego przetłuszczającą się czuprynkę :D.
Szampon bardzo wydajny, dobrze się pieni.


vatika-szampon


Sklep kosmetykinatura.pl ma całkiem ciekawy i duży asortyment, więc jest z czego wybierać. Dodatkowo zauważyłam, że mają szeroki wybór szamponów naturalnych i roślinnych. Dodatkowym atutem tego sklepu jest to, że jeśli się kupi kilka sztuk danego produktu to cena jednostkowa się zmniejsza :).

A wy słyszałyście o tym sklepie? Miałyście ten szampon? Sprawdził się Wam? Możecie mi polecić jakiś dobrze nawilżający szampon?


Produkt do recenzji otrzymałam od:


jednak nie wpłynęło to w żaden sposób na moją opinię.

2 komentarze:

  1. O tym szamponie chyba gdzieś już słyszałam. Natomiast ja stawiam na oczyszczające, u mnie odżywka ma za zadanie dać jakieś nawilżenie włosom :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie lubię ich produktów ;) są albo beznadziejne albo słabe-średniaki

    OdpowiedzUsuń


W wolnej chwili na pewno odwiedzę Twojego bloga,
więc proszę o nie zostawianie spamu, ponieważ
komentarz wyląduje w koszu.
Pozostawiając u mnie komentarz, pozostawiasz swoje dane osobowe. Są one starannie przechowywane i nieudostępniane innym podmiotom.
Pozdrawiam i dziękuję pięknie za każde miłe słowo jak równiez konstruktywną krytykę :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...