Translate

czwartek, 15 listopada 2012

denko październikowo listopadowe:)

Witajcie:) 
przepraszam za chwilowy zastój na blogu i nadchodzący też :P teraz mam bardzo dużo nauki, wiec w wolnych chwilach oglądam i komentuję wasze posty:) tak wiem mam jeszcze zaległe tagi, więc spodziewajcie się ich w najbliższych postach:) a  dzisiaj mamy denko :) taki post bedzie się pojawiał raz na pare miesięcy gdyż nie zużywam jakoś w bardzo krótkim czasie wielu kosmetyków te opisane poniżej są z conajmniej 3-4 miesięcy:))

1. Peeling enzymatyczny, Perfecta; 2,49zł/10ml POLECAM
2. Maseczka drożdżowa intensywnie oczyszczająca, Soraya; 3,50zł/15ml POLECAM
3.Puder prasowany matujący, Essence; perfekt beige 04; 12zł/9g Nic nie robiacy bubel
4.Krem nawilżający do skóry naczynkowej, Floslek; 16zł/50ml POLECAM
5.Podkład matujący, Sensique; nr 201; 8zł/30ml POLECAM
6. Płyn dwufazowy do demakijażu, awokado, Bielenda; 10zł/125ml POLECAM
7.Dezodorant , Garnier mineral; 12zł/150ml Może być, ale szukam zastępcy
8.Pomadka klasyczna, Bebe; 9zł/4,9g POLECAM
9.Błyszczyk chyba nude XXL, Essence; ok 10zł BUBEL
10.Lakier colour and go, Essence; 44 modern romance; 5zł/5ml BUBEL

 11.kremowy żel pod prysznic, Dove; 14zł/350ml POLECAM
12.nawilżający szampon do włosów, Ziaja; 8zł/500ml BUBEL
13. odżywka do włosów z olejkiem arganowym, Marion; 3zł/15ml POLECAM
14.żel pod prysznic żurawina i liczi, Apart; 9zł/750ml POLECAM
15.szampon do włosów smooth, Syoss; 17zł/500ml POLECAM

16.Odżywka do włosów smooth, Syoss; 17zł/500ml POLECAM
17.Żel oczyszczający do twarzy, Nivea; 12zł/150ml BUBEL
18.Żel pod prysznic discover mexico, Oriflame; 10zł/350ml POLECAM

Gdy znajdę ciut więcej czasu zrobię parę recenzji zamieszczonych kosmetyków:) co wy na to?miałyście jakiś produkt z powyższych? jak tak to dajcie znać co sadzicie na ich temat:) macie jakiś fajny godny polecenia dezodorancik? na następny raz będzie na bank makijażyk połączony z tagiem:)

5 komentarzy:

  1. Wow, sporo tych kosmetyków zużyłaś! Czekam w takim razie na Twoje recenzje i tagi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kosmetyk z numerem 5, serio jest dobry? Gdzie go kupiłaś . hmm ?
    Pozdrowionka ;-***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taak:) jak dla mnie oczywiście:) ja mam mieszaną skórę wiec mi podpasował:) nie zatyka mnie i dobrze kryje:) w naturze:)

      Usuń
  3. Miałam ten żel oczyszczający z Nivea i też uważam, że jest do niczego :) używałam jeszcze szamponu z Syoss. Na początku był fajny, ale szybko mi się znudził więc wymieniłam na inny :D
    No to teraz pozostaje mi czekać na następny makijaż :) Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Garnier Mineral mój ulubieniec ;))

    OdpowiedzUsuń


W wolnej chwili na pewno odwiedzę Twojego bloga,
więc proszę o nie zostawianie spamu, ponieważ
komentarz wyląduje w koszu.
Pozostawiając u mnie komentarz, pozostawiasz swoje dane osobowe. Są one starannie przechowywane i nieudostępniane innym podmiotom.
Pozdrawiam i dziękuję pięknie za każde miłe słowo jak równiez konstruktywną krytykę :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...