Translate

niedziela, 10 lutego 2013

Róże od revlonu. Recenzja.

Hej:)
Dziś parę słów o różu od revlonu w kolorze honey bunch 472. Róż jest mojej siostry, ale ja go uzywam gdy jestem u niej na wakacjach i feriach:) Można sobie zrobic nim krzywdę o ile ktoś nałoży go tone na twarz:) Pięknie podkreśla opalenizne. Całkowita ocena poniżej:))





PLUSY:
-piękne kolory
-nie robi krzywdy (ale można przesadzic)
-wydajny
-cena
-delikatne drobinki

MINUSY;
-moze być kiepsko dostepny (  widziałam go chyba w astorze)

Ocena:
4,5/5

Cena:
ok.20zł

Dostepność:
Astor, Drogerie internetowe

Miałyscie, uzywałyscie? Co sądzicie na jego temat? :))
Pozdrawiam, Daria.


PS bardzo prosze o głosy:)    http://apps.facebook.com/affinitone_foto/?id=xPuEUahAsrU3EGNBMlQIL5dJy7LIZ38s2cLP6MZI

12 komentarzy:

  1. Cienie super ale wole czarne hihi
    pozdr ;-****

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. słońce :) to przecież jest róż do policzków:)

      Usuń
    2. aha aha xD nie używam to się nie orientuje hihihihihi
      pozdrowionka ;***

      Usuń
  2. Ja nie używam zbytnio różu, chociaż teraz więcej niż kiedyś ;) kupiłam ostatnio z Miss Sporty, ale nie jestem zadowolona.. zamiast ładnie podkreślać policzki to strasznie brudzi i pozostawia smugi..

    +obserwuję, www.psychodelax3.blogspot.com, zapraszam do siebie, jeśli masz ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tez do tej pory nie uzywałam:) ale zauważyłam że pięknie ozywia twarz odrobina różu:)
      dziekuję:) bardzo mi miło:)

      Usuń
  3. Ja na Facebooku nie głosuję, ale mogę pomóc w inny sposób :) Polecę Ci zajrzeć na http://hellbuzz.pl/ - to jest strona, gdzie konkursowicze wymieniają się głosami w konkursach. Mi ta stronka pomogła wygrać nie raz ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. całkiem fajny :) może się skuszę ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja wolę bronzery, ale ten róż też całkiem ładnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny kosmetyk;))


    zapraszam do wzajemnej obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń


W wolnej chwili na pewno odwiedzę Twojego bloga,
więc proszę o nie zostawianie spamu, ponieważ
komentarz wyląduje w koszu.
Pozostawiając u mnie komentarz, pozostawiasz swoje dane osobowe. Są one starannie przechowywane i nieudostępniane innym podmiotom.
Pozdrawiam i dziękuję pięknie za każde miłe słowo jak równiez konstruktywną krytykę :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...