Translate

wtorek, 8 maja 2012

Nowe makijaże :)

Witajcie:) wczoraj z nudów zrobiłam dwa makijaże na sobie próbowałam użyć wielu kolorów :) jak wyszło efekt poniżej. pomalowałam sobie paznokcie moimi ulubionymi lakierami kupionymi na lato^^
Moje lakiery :) my secret purple nr.146 i ten drugi 192 ale to lakier kupiony gdzieś za 3zł ale jest bardzo fajny:) jedna ręka pomalowana w ten sposób poniżej a druga na odwrót:) 


moje propozycje makijażowe w całości wykonane paletą essence zdjęcie poniżej:)
tusz na pierwszym zdjęciu oriflame zrobie jeszcze kiedyś recenzję , na drugim my secret:)



Pozdrawiam cieplutko odwiedzających:**

5 komentarzy:

  1. 2 makijaż ładny, ja to bym tylko poprawiła mocniej czarną kredką lub eyelinerem. Ale tak to super !
    Buziaki ; *

    makeupcreativity.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ejj gdzie dostałaś taką dużą paletę essence ? Bo jeszcze takiej nie widziałam.
    Buziaki ; *

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz co nie mam pojęcia moja siostra mi podarował bo dostała ale nie maluje się wcale wiec mam:)

      Usuń
  3. Ale po głębszym zastanowieniu stwierdzam że makijaże są ...


    WSPANIAŁE !!! :D

    OdpowiedzUsuń


W wolnej chwili na pewno odwiedzę Twojego bloga,
więc proszę o nie zostawianie spamu, ponieważ
komentarz wyląduje w koszu.
Pozostawiając u mnie komentarz, pozostawiasz swoje dane osobowe. Są one starannie przechowywane i nieudostępniane innym podmiotom.
Pozdrawiam i dziękuję pięknie za każde miłe słowo jak równiez konstruktywną krytykę :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...