Translate

niedziela, 8 września 2013

Moje mazidła do ust, część pierwsza:)

Cześć
Dzisiaj post, w którym przedstawię Wam pokrótce część moich szminek. W poście, który planuję w bliżej nieokreślonej przyszłości znajdą się pomadki/szminki/błyszczyki o lżejszych odcieniach. 





W słońcu



Oto jak się prezentują na ustach:
Miyo, mandarin slice no 07
U Jamapi czytałam o szminkach Miyo. Była nimi bardzo zawiedziona, mówiła, że są suche i beznadziejnie się nakładają i nie polecała ich. Ja jak zwykle na przekór ją kupiłam i uwielbiam:). Ta pomadka/szminka ma piękny pomarańczowy kolor, jest mięciutka i świetnie rozprowadza się po ustach. Co do trwałości i schodzenia z ust jest troszke gorzej, ponieważ utrzymuje się ok 3 godzin bez jedzenia i picia (całkowicie znika gdy jemy), schodzi w miarę równo i bez plam, niestety pozostawia zabarwiony kontur ust nie nie wygląda to zbyt ładnie:/. Nie wysusza ust:)
Cena: 8-9zł
Moja ocena ogólna: 4/6
Celia, nr 12
Tę szminkę zakupiłam, pod wpływem chwili:) Zobaczyłam ten kolor i przepadłam. Jest także mięciutka, fajnie się rozprowadza, ładnie pachnie, schodzi bardzo równomiernie. Niestety jest baardzo nietrwała ok 2 godziny noszenia i nie ma po niej śladu na ustach. Nie wysusza ust.
Cena: 7-8zł
Moja ocena: 4/6
Maybelline, nr 250 mystic mauve
Ta szminka natomiast to mój hicior:). Ja ją kocham<3 Kolor ma bardzo ciekawy ni to róż ni to jasny fiolet. Ładnie prezentuje się na ustach, trzyma się konkretnie ok 5 godzin, można pić i nie schodzi jedynie jedzenie wpływa na jej zanik:) Nie wysusza ust. Jedynym jej mankamentem jest dość wysoka jak dla mnie cena chociaż zdarzają się fajne promocje:)
Cena: ok 28-30 zł
Moja ocena: 5,5/6

Basic
Na koniec szminka, którą dostałam od kuzynki, ponieważ kupiła ja sobie na zabawę karnawałową, a że na co dzień nie mazia się prawie żadnymi mazidłami do ust to podarowała ją mnie:).Ciężko się ją rozprowadza, mam wrażenie jakby trochę wysuszała usta, niezbyt ładny zapach, ale jest trwała(ok 5 godzin) i troszkę niefajnie schodzi gdy zaczynamy jeść lub pić, ponieważ zostaje na konturze i trzeba ją wtedy poprawiać. Trochę żałuję, że już nie jest dostępna u mnie w Prudniku, bo chętnie bym sobie ją kupiła w innym kolorze dla porównania:).
Cena: ok 8 zł
Moja ocena: 4,5/6

Macie którąś z nich? Lubicie? Może macie inne zdanie na temat którejś?
Pozdrawiam, Darusia994:)

2 komentarze:

  1. przepiękny kolor ma ta szminka miyo :)co do udziału w konkursie to spokojnie do 18 września jest jeszcze trochę czasu :) ale masz rację najgorzej jest wybrać/znaleźć inspirację :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się ta z MIYO i Maybelline

    OdpowiedzUsuń


W wolnej chwili na pewno odwiedzę Twojego bloga,
więc proszę o nie zostawianie spamu, ponieważ
komentarz wyląduje w koszu.
Pozostawiając u mnie komentarz, pozostawiasz swoje dane osobowe. Są one starannie przechowywane i nieudostępniane innym podmiotom.
Pozdrawiam i dziękuję pięknie za każde miłe słowo jak równiez konstruktywną krytykę :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...