Translate

czwartek, 24 października 2013

Makijaże Ani i moje z posiadówy:)

Cześć! 
Dzisiaj taki miks zdjęć z tak zwanej "posiadówy" z moją dobra koleżanką Anią, która co jakiś czas pojawia gościnnie na moim blogu:). Najpierw miałyśmy wizję makijażu w odcieniach pomarańczu co bardzo mi się spodobało, ponieważ Ania ma niebieskie oczy, które kolor pomarańczowy jeszcze bardziej podkreśla jej tęczówki. Później postawiłam u niej na brązowego smoka, w który też dobrze wyglądała:). Niestety miałyśmy straszny polew przy robieniu zdjęć, więc żadne normalne zdjęcie Ani, która się patrzyła w obiektyw aparatu do niczego się nie nadawało:). U siebie postawiłam na niebiesko - brązowy makijaż, który tak jak się teraz patrzę chyba nie był zbyt dobrym pomysłem, ponieważ troszkę przytłoczył moje już i tak ciemne oczy i wyszedł troszkę za ciężko:).
Dzisiaj zdjęcia w wersji maksi, więc proszę powiedzcie mi czy taka wersja Wam się bardziej podoba, czy wolicie mniejsze zdjęcia? :)
Zdjęcia:











Dajcie znać czy któryś makijaż podbił Wasze serce? Czy się spodobał?

Pozdrawiam, Daria:)

2 komentarze:


W wolnej chwili na pewno odwiedzę Twojego bloga,
więc proszę o nie zostawianie spamu, ponieważ
komentarz wyląduje w koszu.
Pozostawiając u mnie komentarz, pozostawiasz swoje dane osobowe. Są one starannie przechowywane i nieudostępniane innym podmiotom.
Pozdrawiam i dziękuję pięknie za każde miłe słowo jak równiez konstruktywną krytykę :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...