Translate

środa, 29 stycznia 2014

Fioletowo- złoty, dzienny

 Cześć!:)
Po dłuższej przerwie się pojawiam na chwilke i znów wracam do nauki:/
Ostatnio miałam zajawkę na kolor fioletowy i postanowiłam bezpiecznie połączyć go ze złotem, usta pozostawiłam w kolorze nude.
A i poszukuję ładnego, dobrze napigmentowanego złotego cienia, bo mój stary właśnie sięgnął dna. Mogłybyście mi coś polecić? Z jakich firm używacie złotych cieni? Będę wdzięczna za każda propozycję:)
Zatem zapraszam na makijaż:) 









Jak Wam się podoba?
Jakich kolorów używacie do dziennych makijaży?
Pozdrawiam, Daria:)

7 komentarzy:

  1. Fajny delikatny makijaż. Ja najczęściej w codziennym makijażu sięgam po brązy i pastele. Czasami pojawia się fiolet lub mocniejszy niebieski. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. czy ten złoty cień to cien z my secret? wyglada mi bardzo znajomo:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, to jakiś bardzo stary cień z mojej palety Essense. Popatrzę się na My Secret jak podbiję do Natury:)

      Usuń
  3. ja na codzien nie maluje sie :) niech skora odpocznie..
    a makijaz ladny ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne połączenie fioletu ze złotem:)Ja do codziennego makijażu raczej używam brązu..Polecam Ci cienie sypkie(złote) z Pierre Rene-śliczne są:)
    Zapraszam do mnie(tam znajdziesz cienie złote). http://renia114.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie :) Ja używam najczęściej brązów, delikatnego złota, beży a najczęściej tylko jednego cienia i i kreski bo rano nie chce mi się wcześniej wstawać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię połączenie fioletu ze złotem :)

    OdpowiedzUsuń


W wolnej chwili na pewno odwiedzę Twojego bloga,
więc proszę o nie zostawianie spamu, ponieważ
komentarz wyląduje w koszu.
Pozostawiając u mnie komentarz, pozostawiasz swoje dane osobowe. Są one starannie przechowywane i nieudostępniane innym podmiotom.
Pozdrawiam i dziękuję pięknie za każde miłe słowo jak równiez konstruktywną krytykę :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...