Translate

sobota, 11 stycznia 2014

Różowy akcent, makijaż imprezowy Patrycji

Cześć!:)
Ten makijaż wykonałam już jakiś czas temu, ale dopiero niedawno odkryłam te zdjęcia u siebie na pendrivie:).
Patrycja chciała cos stonowanego, ale kolorowego. Metodą prób i błędów wyszło mi takie coś:).
Dodam iż, Patrycja była z niego bardzo zadowolona:). Z czego jest mi bardzo miło:).
Użyłam z tego co pamiętam tutaj cienia matowego ciemnego brązu z Kobo, różowego cienia z paletki Miyo purple rain i złotego cienia z essense:).



  


Podoba Wam się ten makijaż?:)
Co o nim sadzicie? :)
To jest ostatni makijaż jaki znajduje sie na blogu w tym miesiącu, niestety brak czasu uniemożliwia mi tworzenie fajnych, nowych i dopracowanych makijaży:. Teraz zajmuję się przede wszystkim nauką, więc Noelle będzie Wam pisać recenzję, gdy ja będę nieaktywna:). Spodziewajcie się mnie z powrotem pod koniec stycznia:).
Pozdrawiam, Daria:)

5 komentarzy:

  1. oh ta sesja nas wszystkich pochłania <3 fajny delikatny makijaz ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie:)
      Kto tą sesje w ogóle wymyślił? :)

      Usuń
    2. nie mam pojecia, ale ktos koniecznie chcial nam zycie utrudnic xD

      Usuń
  2. Powodzenia na sesji :)
    Makijaż ładny, choć jak dla mnie, na imprezowy zbyt delikatny, ale to oczywiście kwestia gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Stonowany ten makijaż, ale fajny :)

    OdpowiedzUsuń


W wolnej chwili na pewno odwiedzę Twojego bloga,
więc proszę o nie zostawianie spamu, ponieważ
komentarz wyląduje w koszu.
Pozostawiając u mnie komentarz, pozostawiasz swoje dane osobowe. Są one starannie przechowywane i nieudostępniane innym podmiotom.
Pozdrawiam i dziękuję pięknie za każde miłe słowo jak równiez konstruktywną krytykę :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...