Translate

czwartek, 19 marca 2015

Delikatesek

Dzisiaj wzięło mnie na coś delikatnego... Tak, wiem, że miałam wrzucić znów wieczorowy, który pokazywałam bodajże w niedzielę na FP, ale pomyślałam, że to zbyt monotonne. Dla odmiany coś lekkiego z wykorzystaniem dwóch nowych cieni z Kobo, które kupiłam na ostatniej promocji w Naturze 2+1 <3. Uzyłam cieni 140 Cranberry oraz 205 Golden rose <3 Zakochałam się od pierwszego wejrzenia w tych cudach... Zależało mi na bardzo delikatnym efekcie, więc nie nakładałam zbyt dużo tych cieni, jednak można je dokładać i tym samym uzyskać ciemniejszy makijaż<3 Na policzkach nowy bronzer z Kobo Nubian desert. Jutro wrzucę na FP zdjęcie z haulem.







Twarz: MUR, BB cream kolor FB03, punktowo kamuflaż z Catrice nr 020, pod oczami korektor Bell Multi mineral nr 1, bronzer Kobo 311 Nubian desert, puder Dream matt Ingrid nr 21
Brwi: pociągnięte żelem do stylizacji z Wibo
Oczy: Kobo 140, 205, 102; Inglot 363, 155; Hean 810. Eyeliner BPS , kredka na linii wodnej Manhattan 51D, tusz Wibo Doll lash.
Usta: Błyszczyk z AA Love&Kiss ten fioletowo różowy.


Jak Wam się podoba moja propozycja makijażowa?
Używacie róży i fioletów w makijażu dziennym?
Pozdrawiam, Daria:)


14 komentarzy:

  1. kocham takie kolorki na moich oczach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny świeży makijaż:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny makijaż :) taki delikatny

    OdpowiedzUsuń
  4. delikatnie i bardzo ładnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. makijaż który nie zasłania twarzy i podkreśla urodę to zdecydowanie to co tygryski lubią na co dzień najbardziej ^^ koniecznie muszę wypróbować. Mam podobną karnację, a zawsze unikałam różu

    OdpowiedzUsuń
  6. moje ulubione makijaże do pracy właśnie tak wyglądają... oczywiście jeśli mam tylko czas :)

    OdpowiedzUsuń


W wolnej chwili na pewno odwiedzę Twojego bloga,
więc proszę o nie zostawianie spamu, ponieważ
komentarz wyląduje w koszu.
Pozostawiając u mnie komentarz, pozostawiasz swoje dane osobowe. Są one starannie przechowywane i nieudostępniane innym podmiotom.
Pozdrawiam i dziękuję pięknie za każde miłe słowo jak równiez konstruktywną krytykę :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...