Translate

wtorek, 2 czerwca 2015

Niebieskości

Lubię, gdy przyjeżdża do mnie Ania. Zawsze coś wtedy tworzymy :) Mogę się wtedy wyżyć makijażowo :)
Pomyślałam, że zrobię jej coś w odcieniach granatu  i obowiązkowo dam mega rzęsy, ponieważ Ania naturalnie je ma bardzo liche i proste. Przy makijazu użylam paletki MUR Give Them Nightmares, którą uwielbiam <3 Brąz w załamaiu i złotk w kącik to standardowo Inglot :).
Rzęsy to BPS które możecie znaleźć na tej stronie : klik! i aktualnie są na promo za $3,59 :) to jest moje drugie opakowanie. Jeśli chcecie uzyskać delikatnie przerysowany look to właśnie te rzęski się nadają :). Są lekkie i dobrze się trzymają. Jednym słowem: Polecam!








Jak Wam sie podoba makijaż?
Mi osobiście Ania pasuje do wszelkich ciemnych mejkapów <3
Pozdrawiam, Daria :)

PS. Przepraszam, że tak rzadko tu bywam, ale od dwóch tygodni jestem okropnie chora... Nie mam jak zrobić na sobie makijażu, więc jak na razie przeszukuję swój dysk w poszukiwaniu materiałów na posty :) Spodziewajcie się paru recenzji w najbliższym czasie :*

3 komentarze:


W wolnej chwili na pewno odwiedzę Twojego bloga,
więc proszę o nie zostawianie spamu, ponieważ
komentarz wyląduje w koszu.
Pozostawiając u mnie komentarz, pozostawiasz swoje dane osobowe. Są one starannie przechowywane i nieudostępniane innym podmiotom.
Pozdrawiam i dziękuję pięknie za każde miłe słowo jak równiez konstruktywną krytykę :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...