Translate

wtorek, 5 listopada 2019

Perfumy NOU - Cherry Blossom




Witajcie kochani!
Po dłuższym okresie nieobecności wracam.
Zawirowania życiowe związane z dzieckiem i remontem całkowicie pochłonęły mój czas, jednak am tyle materiałów na bloga, że to byłby grzech gdybym nic nie publikowała i od tej pory będę się starać pisać przynajmniej raz w tygodniu :).
Dzisiaj zajmiemy się perfumami firmy NOU - Cherry Blossom, które otrzymałam na spotkaniu blogerek w czerwcu.


Opis producenta :

"Romantyczny spacer zaczyna się pośród ogromnych peonii i soczystych brzoskwini, pośród których słychać łopot delikatnych skrzydeł motyli. Ogarnia cię spokój. Idziesz dalej kwiatowo-owocową aleją, rozkoszując się zachwycającym widokiem. Wydaje się, że za chwilę ogród się skończy, tymczasem odkrywasz nową ścieżkę. Tym razem delikatny powiew wiatru przynosi piękne zapachy kwitnących wiśni, jaśminu, róż i fiołków. A gdy ucichnie, poczujesz jeszcze piżmo i intrygujący zapach drewna.

NUTY ZAPACHOWE:

Nuta głowy: peonia, brzoskwinia

Nuta serca: kwitnąca wiśnia, jaśmin, róża, fiołek

Nuta bazy: piżmo, drzewo "



Od razu zaznaczam, że jestem kiepska w opisywaniu zapachów. przy pierwszym psiknięciu, bez patrzenia się na opis poczułam zapach trawy takiej świeżej z nutą orzeźwienia. Zdecydowanie jest to woń świeża, kwiatowa, delikatnie wyczuwam piżmo. po chwili zaczyna zapach się przeistaczać i zaczynam czuć jaśmin i fiołek. Nic więcej nie jestem w stanie opisać. Lubię takie zapachy, zdecydowanie to mój typ. Nie przepadam za intensywnymi i słodkimi ulepkowatymi woniami, ponieważ głowa mnie po nich boli , a przy tym przez cały dzień wyczuwam zapach , ale mi nie przeszkadza.




Utrzymuje się bardzo długo, zdecydowanie jest trwałym zapachem, na ubraniach również się pięknie trzyma. 

Dodatkowym atutem wody perfumowanej Cherry Blossom jest opakowanie, które ma prosta szatę graficzną, która jest przyjemna dla oka.

Cena i dostępność również bardzo zachęcają, ponieważ dostaniemy ten zapach w Rossmannie za około 70 zł. 



Miałyście ten zapach? Lubicie?
Macie ulubione perfumy?
Pozdrawiam, Daria

3 komentarze:

  1. Mam dwa inne warianty zapachów tej marki i jeden lubię a drugi nie. Sprawdzę tester tego, bo lubię dodatek kwiatów wiśni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak tutaj się zgodzę :)
      jeden też był u mnie niewypałem :/

      Usuń
  2. Lubie zapaszki od Nou, ja miałam ten cytrusowy i bardzo mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń


W wolnej chwili na pewno odwiedzę Twojego bloga,
więc proszę o nie zostawianie spamu, ponieważ
komentarz wyląduje w koszu.
Pozostawiając u mnie komentarz, pozostawiasz swoje dane osobowe. Są one starannie przechowywane i nieudostępniane innym podmiotom.
Pozdrawiam i dziękuję pięknie za każde miłe słowo jak równiez konstruktywną krytykę :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...