Translate

niedziela, 30 czerwca 2019

Kameralne Spotkanie Blogerek w Opolu 15.06.2019


Cześć!
Dawno mnie tu nie było. Myślę, że w końcu ponadrabiam zaległości :). Upały dały mi się we znaki, Tymkowi wychodzą pierwsze ząbki a mój mężczyzna skręcił nieszczęśliwie kostkę i zamiast jednego dziecka miałam dwójkę... W końcu mam spokojniejszy dzień i mogę spokojnie pisać :).
15 czerwca spotkałyśmy się w Pizzerii Sapore w Opolu z dziewczynami na Kameralnym spotkaniu blogerek :).
Ostatni raz widziałyśmy się w grudniu, więc była już najwyższa pora, by nadrobić towarzyskie zaległości i spotkać się w świetnym gronie :). Niestety ja musiałam wyjść jako pierwsza, bo moje dziecko już by dłuższej rozłąki nie zniosło przez upał i z tego co wiem dziewczyny jeszcze były na pysznych lodach, mam nadzieję, że na przyszłe spotkanie będę mogła spokojnie zostać do końca :).
Poniżej więcej zdjęć i relacja :).





Spotkałyśmy się w takim pięknym towarzystwie, na końcu dodam linki do dziewczyn żebyście mogli do nich łatwo trafić:)


Pizzeria Sapore, to bardzo przyjemne miejsce na mapie Opola. Bardzo ładnie urządzone, dodatkowym atutem jest pyszne jedzenie i napoje.







Spotkanie nam umiliły drobne upominki od firm. Nie ma tego dużo, ale moim zdanie paczki są bardzo sympatyczne - jest i kolorówka jak i pielęgnacja. Dziękuję drogerii Rossmann, Perfumerii Sephora, Bielenda, EOS, Mixa, Delia oraz AA za przesłanie prezentów.




Rossmann

 Torebka z drogerii Rossmann zawierała cudownie pachnący żel pod prysznic, kulę do kąpieli, maseczkę na okolice ust oraz ampułki nawilżające z Isany,  a także Perfumy NOU Cherry blossom. których recenzja już się tworzy <3



Sephora

Z Sephory tym razem mamy okazję przetestować kosmetyki z Sephora Collection bronzer, dwie kredki do oczu białą i czarną, matowy cień do powiek, kredkę do brwi, błyszczyk oraz maseczkę , którą nakłada się punktowo na niedoskonałości.



AA

Tutaj mamy samą pielęgnację - krem pod oczy, krem do twarzy oba produkty z nowej linii prebiotycznej, z serii hydro sorbet żel do mycia twarzy oraz esencję aloesową, dodatkowo każda z nas otrzymała hydro bazę pod makijaż oraz matt fixer do utrwalania makijażu.



Bielenda

Z Bielendy otrzymałyśmy krem z serii Manuka odżywczo - nawilżający, podejrzewam, że poczeka chwilę na użycie, ponieważ w lecie aż tak bogatych kremów nie używam, ponieważ moja skóra jest wtedy w doskonałej kondycji :)


EOS

 EOS sprezentował nam po dwa balsamy z rewelacyjnymi składami do pielęgnacji ust. Cieszę się, że znów mam okazję przetestować nowe rodzaje tych balsamów :).



Delia

Pomadę już miałam i bardzo lubię, mogliście również poczytać jej recenzję jakiś czas temu. Dodatkowo z Delii otrzymałam serum naprawcze do włosów - właśnie kończę kremowe serum  z Loreal, więc to za niedługo otworzę :)



Mixa

Intensywnie nawilżający krem do rąk zawsze się przyda, akurat kończy mi się krem z Vianka, więc ten będzie następny i za jakiś czas tu lub na instagramie dam Wam znać co o nim sądzę :).



W spotkaniu oprócz mnie udział wzięły:



Czy Wam też się zdarza brać udział w takich spotkaniach? Co o nich sądzicie?
Pozdrawiam, Daria

10 komentarzy:

  1. Super upominki, spotkanie musiało być super w takim towarzystwie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne są takie spotkania :) Na pewno miło spędziłyście czas :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widać, że było bardzo fajnie, takie spotkanie w miłym gronie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam okazji brać udziału w takich spotkaniach. Uważam, że fajnie jest się spotkać w takim gronie i miło spędzić czas :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale czad! ja tak dawno już nie byłam na żadnym spotkaniu ;(

    OdpowiedzUsuń
  6. awesome article..
    thanks for sharing :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam takie spotkania i dzięki nim, mam sporo kolezanek bo to blogowe zamiłowanie, przerodziło się w prywatne relacje

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo miłe są takie spotkania :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie dziewczyny uśmiechnięte, czyli spotkanie udane ;)

    OdpowiedzUsuń


W wolnej chwili na pewno odwiedzę Twojego bloga,
więc proszę o nie zostawianie spamu, ponieważ
komentarz wyląduje w koszu.
Pozostawiając u mnie komentarz, pozostawiasz swoje dane osobowe. Są one starannie przechowywane i nieudostępniane innym podmiotom.
Pozdrawiam i dziękuję pięknie za każde miłe słowo jak równiez konstruktywną krytykę :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...