Translate

piątek, 18 stycznia 2013

Studniówkowy:)


Witajcie:) Dzisiaj mam dla was makijaż studniówkowy:) mam nadzieję, że jeszcze komus sie przyda:) ja mam studniówke dopiero 26 wiec zastanawiam sie nad makijażem:) jak narazie wymysliłam takie delikatne coś (w rzeczywistości jest troszke ciemniejszy) mam kobaltowa (granatową) sukienkę wiec mysle, że będzie pasować :) w kacikach wewnętrznych złoty cień,  zewnętrzne kąciki kobo niebieski, linia wzdłuż rzęs czarnym roztartym cieniem z pierre rene, linia wodna cielista kredka basic, dolna powieka pod rzesami niebieska kredka my secret,  rzęsy wytuszowane  miss sporty (wydłuzający różowy), podkład pierre rene wymieszany z avon matujacy, bronzer diadem, na usta nałożyłam różowy cień do powiek z pierre rene i pokryłam go bezbarwnym błyszczykiem, policzki lekko musnięte różem








Mam nadzieje, że moja propozycja sie spodobała. chciałabym przygotować jeszcze jeden makijaż jeśli zdąże wrzuce go na początku nastepnego tygodnia:) Pozdrawiam, Daria:))

Dodaje jeszcze zdjecie sukienki jako że zaczęto sie tym interesować:) jest prosta, krótka, jak dla mnie rewelacja:)

2 komentarze:

  1. A pokażesz nam swoją kreację ..? hmm ?
    pozdrowionka ;-***

    OdpowiedzUsuń
  2. Nieco wzmocnilabym kolory na oku i mozesz smialo taki makijaz wykonac na studniowke 26.
    Jeszcze dokleilabym rzesy bo to zawsze nadaje fajnego wygladu.

    OdpowiedzUsuń


W wolnej chwili na pewno odwiedzę Twojego bloga,
więc proszę o nie zostawianie spamu, ponieważ
komentarz wyląduje w koszu.
Pozostawiając u mnie komentarz, pozostawiasz swoje dane osobowe. Są one starannie przechowywane i nieudostępniane innym podmiotom.
Pozdrawiam i dziękuję pięknie za każde miłe słowo jak równiez konstruktywną krytykę :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...