Translate

piątek, 4 stycznia 2013

Recenzja cieni KOBO

Hej:) nie mam ostatnio zbyt wielkiej weny wiec dodaje recenzje cieni:) chciałam dodać film ale niestety cos nie tak było z aparatem i komputer nie chciał go odtworzyc:((


Blue lavender 122, Party pink 204, Rosy coral 107
przy rosy coral widać jaki kolor był najpierw (obwódka jest jaśniejsza)




Plusy:
- piękna pigmentacja
- takie same kolory na powiece
- długo się trzymają bez bazy
- nie rolują się
- niebieski na zdjęciu wygląda na matowy jednak na żywo ma malutkie drobinki błyszczące wpadające lekko w fiolet

Minusy:
- jak dla mnie cena ok 15 zł za jeden ( miyo w tym wypadku jest 3 razy tanszy a takie same ma plusy) 
- cieżko się je rozciera
- troszke za bardzo tłustawe
- rosy coral (najjaśniejszy) na poczatku wygladał na ładny cielisty kolorek jednak po zuzyciu wierzchniej warstwy zrobił się różowy
-różnią się trochę konsystencja różowe są bardziej tłuste od niebieskiego
   
ja używam osobiście najczęściej tego niebieskiego:) najlepiej mi sie z nim pracuje:)
mam zamiar sobie kupić więcej tych cieni:) ale może w podobnej konsystencji jak niebieski:)

Ja je kupiłam w Naturze za ok 5zł z racji tego że data ważnosci sie kończyła wiec nie ubolewam :)
Dostępne tylko i wyłącznie w Naturze

Cena: ok 15zł
Moja ocena: 4/6

KLIK! GŁOS NA DĄBRÓWKĘ klasa V walczy o wycieczkę. Przekaz swoim znajomym, liczy sie każdy głos ( szkoła podstawowa w dytmarowie bierze w tym udział:)) z góry dziękuje za kazdy głos:)

PS. A jak tam wam sie podoba nowy nagłówek? :))

6 komentarzy:

  1. mam Golden Rose i Turquoise z tej serii. Masz rację, że dość ciężko się rozcierają... kiedyś zrobiłam makijaż z GR i dużo osób mi pisało, że mogłam lepiej rozetrzeć... :( no ale lubię je, pigmentacja jest zacna, a w przecenie są po 9zł, czyli nie aż tak źle ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. wow swietnie nasycone - od miejsca bym sie skusila na takie kolorki.
    Powaznie ciezko je sie rozciera? - pytam sie bo ja z ta firma jeszcze nie mialam stycznosci czytalam duzo o Kobo ale nie posiadam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no zależy tez od konsystencji ale z reguły wiekszość się źle rozciera :/ ale na upartego da się z nich różne cuda stworzyć:)

      Usuń
  3. 122 i 107 świetne kolory ;) żywe i mocne ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten niebieski bije wszystko na głowę! musi świetnie wyglądać na powiekach :)

    OdpowiedzUsuń


W wolnej chwili na pewno odwiedzę Twojego bloga,
więc proszę o nie zostawianie spamu, ponieważ
komentarz wyląduje w koszu.
Pozostawiając u mnie komentarz, pozostawiasz swoje dane osobowe. Są one starannie przechowywane i nieudostępniane innym podmiotom.
Pozdrawiam i dziękuję pięknie za każde miłe słowo jak równiez konstruktywną krytykę :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...