Translate

środa, 19 czerwca 2013

Kosmetyki kolorowe Alkemika

Hej:)
Dzisiaj przybywam z recenzją paru kolorowych kosmetyków firmy Alkemika, które otrzymałam na I Spotkaniu Blogerek Kosmetycznych w Opolu. Mam co do nich mieszane uczucia:). Jesli jesteście ciekawe mojej opinii czytajcie dalej:).


Cień do powiek- candy- 945 (nie znalazłam go w katalogu)
PLUSY:

  • kolor służy mi do rozświetlania spojrzenia i świetnie się do tego nadaje bo ma miliony drobinek
  • dobrze się blenduje
MINUSY: 
  • roluje się w załamaniu już po dwóch godzinach
  • tandetne opakowanie, nie dało się tego cienia zdeputować :(
  • zbyt wielki (jak dla mnie nie do zużycia)
  • dostępność (tylko katalogi Alkemika)
Ocena:
2,5/6

Błyszczyk do ust- 505
PLUSY:
  • cudny zapach
  • delikatny kolor
  • dość długo się trzyma na ustach jak na błyszczyk (ok 2h) 
MINUSY:

  • słabe opakowanie (nakrętka z aplikatorem troszkę popękała przy zamykaniu) 
  • trzeba się dobrze namachać by uzyskać kolor, trzeba dużo go nabrać 
  • dostępność (tylko katalogi Alkemika)
Ocena:
4/6

Kredka do oczu- 06
PLUSY:
  • śliczny kolor
  • miękka przez co dobrze się nią maluje

MINUSY:
  • trwałość (nawet z bazą znika po 3-4 godzinach)
  • łatwo się rozmazuje
  • dostępność (tylko katalogi Alkemika)
Ocena:
3,5/6

Swatche:
od lewej: cień, błyszczyk, kredka, czarna kredka jest z Astora

Makijaż wykonany tymi kosmetykami:

Kosmetyki, których użyłam:
Twarz:
  • Korektor maskujący popekane naczynka- Magic Pen- Lovely
  • 3in1 korektor- Forget it!- Essence
  • Korektor- Color trend- medium- Avon
  • Podkład- Skin balance- no 23 nude-Pierre rene
  • Podkład- Fresh face- no 02 ivory- Miyo
  • Puder z jedwabiem- 14 ciepła brzoskwinia- Virtual
  • Róż pastelowy róż moja paleta z Essense
  • W roli bronzera- puder z jedwabiem i wit. E- 04- Wibo
Oczy:
  • perłowy róż- candy- 945- Alkemika
  • Kreska na dolnej i górnej powiece 06 Alkemika
  • cień fioletowy w zewnętrznym kąciku 52 hyped up Essence
  • Kredka do oczu cielista (na linii wodnej)- 10- Basic
  • Tusz do rzęs- Studio lash instant volume- Miss sporty
Usta:
  • Błyszczyk Alkemika - 505

Szczerze w życiu tych kosmetyków bym nie kupiła, no może błyszczyk:). Zdecydowanie skradł mi serce:). Nie mam pojęcia ile kosztują te produkty, nie widziałam ich w katalogu. Może je wycofali? 
Mam nadzieję, że ta recenzja do czegoś Wam się przydała:).
Aaa i zapomniałam dodać, że Alkemikę produkuje ta sama firma co Paese. Ceny są bardzo podobne w obu firmach jednak śmiem twierdzić, że Paese jest lepsza:).
Linki:
Alkemika: klik!
Paese: klik!


Pozdrawiam, Daria:))

7 komentarzy:

  1. Bardzo ładny, delikatny makijaż:) A jaki jest problem z banerem? Ja zawsze robiłam tak, że kopiowałam obrazek i wybierałam - kopiuj link jako i zapisywałam np. na pulpicie i zapisywał mi się jako jpg. Potem dodawałam w gadżetach - obraz i tak wrzucałam to zdjęcie i wklejałam w linku , link do którego miał ten obrazek odnosić. Mam nadzieję, że coś pomogłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o dziękuję:) zaraz spróbuje twojej metody:)

      Usuń
    2. Cieszę się, że mogłam jakoś pomóc:) Kiedyś sama się z tym męczyłam heh

      Usuń
  2. Śliczny makijaż, fiolety to Twoje kolory!

    glamdiva.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. ładny delikatny make-up :)
    świetny i w moim stylu ;d kreska na dole wygląda fajnie ;d

    wpadaj ;d

    OdpowiedzUsuń
  4. Alkemik to dawne Paese, prawda ? Z paese lubię lakiery do paznokci, miałam też tuż, który był całkiem całkiem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. paese i alkemika cały czas prowadzą sprzedaż:) to jedna firma produkuje i promuje obie marki:)tak, lakiery z paese są świetne:)

      Usuń


W wolnej chwili na pewno odwiedzę Twojego bloga,
więc proszę o nie zostawianie spamu, ponieważ
komentarz wyląduje w koszu.
Pozostawiając u mnie komentarz, pozostawiasz swoje dane osobowe. Są one starannie przechowywane i nieudostępniane innym podmiotom.
Pozdrawiam i dziękuję pięknie za każde miłe słowo jak równiez konstruktywną krytykę :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...