Translate

piątek, 8 listopada 2013

Pomarańczowy akcent

Cześć!
Ostatnio miałam mega wenę <3. Przez to mam dużo materiałów na notki, niestety nie mam kiedy i jak ich wrzucać, ale będą na pewno:). Dzisiaj zaserwowałam Wam taki zwyklaczek jak dla mnie na co dzień idealny :). Usta w wersji nude pozostawiłam (matowy błyszczyk Manhattan), na oku natomiast mam pomarańcz- inglot 84 (freedom system) i KOBO dark chocolate, kreska KOBO pisak:).






Jak Wam się podoba? 
Jestem w trakcie produkowania posta z moimi wszystkimi cieniami:) Jestescie ciekawe? :)
Pozdrawiam, Daria:)

7 komentarzy:


W wolnej chwili na pewno odwiedzę Twojego bloga,
więc proszę o nie zostawianie spamu, ponieważ
komentarz wyląduje w koszu.
Pozostawiając u mnie komentarz, pozostawiasz swoje dane osobowe. Są one starannie przechowywane i nieudostępniane innym podmiotom.
Pozdrawiam i dziękuję pięknie za każde miłe słowo jak równiez konstruktywną krytykę :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...