Translate

wtorek, 17 grudnia 2013

Niebiesko mi:)

Cześć:).
Dzisiaj prezentuję Wam makijaż, który zgłosiłam na konkurs u Juss Z jako makijaż imprezowy;). Macie banerek po prawej stronie. 
Chciałam zrobić coś ciemniejszego, ale też nie za ciężkiego tak żeby się dało w tym wyjść:). No i wymyśliłam takiego cudaka, połączyłam niebieski z grafitowym ciemnym cieniem, na ustach jaskrawo, ale jak impreza to impreza! :) Zamiast standardowej szminki nude jest ciemno różówa:). Do tego odrobina brązera oraz różu i voila! :)




Jak Wam się podoba?
Wiem, że taki makijaż nie będzie pasować wszystkim, ale kto by spróbował? :)
Pozdrawiam, Daria:)

1 komentarz:


W wolnej chwili na pewno odwiedzę Twojego bloga,
więc proszę o nie zostawianie spamu, ponieważ
komentarz wyląduje w koszu.
Pozostawiając u mnie komentarz, pozostawiasz swoje dane osobowe. Są one starannie przechowywane i nieudostępniane innym podmiotom.
Pozdrawiam i dziękuję pięknie za każde miłe słowo jak równiez konstruktywną krytykę :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...