Translate

środa, 25 grudnia 2013

Propozycja makijażu sylwestrowego:)

Cześć:)
Dzisiaj moja propozycja makijażu sylwestrowego. Postawiłam akcent na usta, natomiast oczy pozostawiłam w chłodnej tonacji z kreską i doczepianymi( troche słabo to wyszło:/) rzęsami:). Jak widzicie bez szaleństw:). Nie lubię zbyt przerysowanych makijaży nawet na sylwestra, więc akcentuję oczy i usta w bardziej subtelny sposób:)). Na oczach mam przede wszystkim ingloty wymieszane:). Jeśli macie pytania co do elementów makijażu pytajcie śmiało!:))








Jak Wam się podoba moja propozycja? :))
Jeśli mi się uda zrobić to coś jeszcze wymyślę i wrzucę:))

Pozdrawiam, Daria:))
Wesołych Świąt!:*:)

2 komentarze:

  1. Najlepszego kochana! Wesolutkich :-* Zdrówka i szczęścia na ten Nowy Rok! :-* Rewelacyjny blog, ciekawe posty, magiczne zdjęcia i piękna prowadząca – czego chcieć więcej?
    Z chęcią zostaję na dłużej (bloglovin + GFC) I czekam na więcej!


    Pozdrawiam,
    Katherine Unique


    OdpowiedzUsuń
  2. No usta robią szał :) bardzo fajny ten makijaż

    OdpowiedzUsuń


W wolnej chwili na pewno odwiedzę Twojego bloga,
więc proszę o nie zostawianie spamu, ponieważ
komentarz wyląduje w koszu.
Pozostawiając u mnie komentarz, pozostawiasz swoje dane osobowe. Są one starannie przechowywane i nieudostępniane innym podmiotom.
Pozdrawiam i dziękuję pięknie za każde miłe słowo jak równiez konstruktywną krytykę :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...