Translate

poniedziałek, 17 lutego 2014

Haul kolorówkowy:)

Cześć!:)
Dzisiaj przychodzę do Was z moimi ostatnimi kosmetykami kolorowymi, które kupiłam lub otrzymałam jako prezent na święta. Tak, tak to są kosmetyki, które objęłam w swoje posiadanie od końca grudnia:).
Podzieliłam je na lakiery, cienie i kosmetyki do makijażu. Od razu zaznaczam iż to były bardzo skromne i w większym stopniu konieczne zakupy:).
Zapraszam do przeglądu:)
Lakiery:

- Golden Rose- 3D Glaze top coat- 09
- KOBO- Colour Trends (edycja limitowana)- 35 Warsaw
- Bell- French Manicure- 012



Wkłady Inglot 




Kosmetyki do makijażu:


- Baza pod makijaż- Ladycode by Bell
- Bronzer 2M- Paese
- Podkład Skin Balance no 20- Pierre Rene
- Uzupełniacz do tuszu do rzęs- Lemax


Macie któryś z przedstawionych kosmetyków?
Jesteście zadowolone?
Chciałybyście, któregoś recenzję?
Pozdrawiam, Daria:)

1 komentarz:


W wolnej chwili na pewno odwiedzę Twojego bloga,
więc proszę o nie zostawianie spamu, ponieważ
komentarz wyląduje w koszu.
Pozostawiając u mnie komentarz, pozostawiasz swoje dane osobowe. Są one starannie przechowywane i nieudostępniane innym podmiotom.
Pozdrawiam i dziękuję pięknie za każde miłe słowo jak równiez konstruktywną krytykę :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...