Translate

wtorek, 16 grudnia 2014

Garnier, Czysta Skóra, Tonik ściągająco - oczyszczający

Produkt zakupiony jakiś czas temu na promocji w Kauflandzie:) Z Garnier mam jeszcze dwa toniki, ale o nich w następnych postach;)

Cena: ok. 12zł  Pojemność: 200 ml

SKŁAD:
Aqua, Alcohol Denat., Dipropylene Glicol, Glycerin, Salicylic Acid, Zinc Gluconate, Eucalyptus Globulus/Eucalyptus Globulus Leaf Extract, Propylene Glycol, Sodium Hydroxide, Benzophenone-4, Peg-60 Hydrogenated Castor Oil, CI 42090/Blue 1, Parfum/Fragrance, Benzyl Salicytate, Citral, Hexyl Cinnamal, Limonene, Linalool (F.I.L. B12107/2).


 

 









Moja opinia:


 PLUSY :)

+ bardzo ładnie oczyszcza skórę
+ zapobiega powstawaniu wyprysków
+ nie pozostawia lepkiej warstwy na skórze
+ dostępność (praktycznie w każdej drogerii i supermarkecie)

MINUSY :(

- ma bardzo nieprzyjemny, drażniący zapach
- nawet pomimo braku kontaktu z oczami- podrażnia je
- alkohol w składzie
- lekko przesusza skórę


Ogólnie rzecz biorąc, nie bardzo przypadł mi do gustu:( Głównie ze względu na to, że podrażnia oczy.
 Używałyście? Jakie są Wasze opinie?:)

Noelle:)

1 komentarz:

  1. Używałam go lata temu i teraz wiem, że był to duży błąd ;/

    OdpowiedzUsuń


W wolnej chwili na pewno odwiedzę Twojego bloga,
więc proszę o nie zostawianie spamu, ponieważ
komentarz wyląduje w koszu.
Pozostawiając u mnie komentarz, pozostawiasz swoje dane osobowe. Są one starannie przechowywane i nieudostępniane innym podmiotom.
Pozdrawiam i dziękuję pięknie za każde miłe słowo jak równiez konstruktywną krytykę :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...