Translate

poniedziałek, 1 grudnia 2014

Zakupy listopadowe

Cześć:)
W tym miesiącu poczyniłam dość spore zakupy:) Parę rzeczy dostałam. Niestety promocje powoli doprowadzają mój portfel do bankructwa :/ 


Parę pędzelków oraz glam sponge, osłonki dostałam gratis :)



 

Inglot:
Pigment nr 85 oraz pusta paleta na wkłady okrągłe. Te rzeczy otrzymałam jako prezent na urodziny <3


BornPrettyStore:
Paczka otrzymana w ramach współpracy:)
Rzęsy są cudowne<3
Niedługo post z tymi produktami z bliska.



Zakupy Rossman:



 Zakupy z http://cocolita.pl/
Korektor Hean i paletka MUR Iconic 1


Avon:
dwa eyelinery automatyczne, cudne <3

Jak widać poszalałam, jednak teraz będę mieć dużo kosmetyków do testów :)
Macie coś z powyższych zdjęć?
Chciałybyście jakieś słocze?:D
Pozdrawiam, Daria:)

3 komentarze:


W wolnej chwili na pewno odwiedzę Twojego bloga,
więc proszę o nie zostawianie spamu, ponieważ
komentarz wyląduje w koszu.
Pozostawiając u mnie komentarz, pozostawiasz swoje dane osobowe. Są one starannie przechowywane i nieudostępniane innym podmiotom.
Pozdrawiam i dziękuję pięknie za każde miłe słowo jak równiez konstruktywną krytykę :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...