Translate

poniedziałek, 4 maja 2015

Pistacjowy akcent

Ostatnio mało mnie tutaj jak i na fejsie, różne sprawy, z którymi się ostatnio zmagam powodują, że mam mniej czasu na blogowanie... Jednak wracam i mam w zanadrzu parę postów <3. Mam nadzieję, ż teraz będę się częściej tutaj pojawiać :) Dzisiaj prezentuję Wam makijaż, który pokazywałam już jakiś czas temu na fejsie i spotkał się z pozytywnym odzewem, co mnie niezmiernie cieszy <3 Użyłam tutaj cieni kobo 213, 140; inglot 155 i 363 oraz grafitowego z zewnętrznym kąciku z MUR. Na ustach mam matowa pomadkę z Manhattan 95M i na to nałożona pomadka zmysłowa przyjemność z Avon Plum werbena:)






Jak Wam się podoba taki makijaż?
Pozdrawiam,, Daria :)

13 komentarzy:

  1. ładne połączenie kolorków :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie wygląda na oku, szkoda że nie mam nic mietowego ani pistacjowego, chętnie bym na sobie coś podobnego stworzyła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może poszukaj w drogerii wiele firm ma podobny kolor do tego
      ;)

      Usuń
  3. Pistacja genialnie odżywiła całość, super <3

    OdpowiedzUsuń
  4. połączenie kolorystyczne super, tylko ja wykonałabym dłuższą kreskę eyeliner i dodała sztuczne rzęsy, ale to ja. mimo to podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi nie pasują długie kreski niestety, a bardzo mi się podobają:/ na sztuczne rzęsy brakło mi już czasu :)

      Usuń
  5. piękne wykonujesz makijaże :) ja niestety jakoś się nie mogę przekonać do cieni do powiek :) uwielbiam maskary do rzęs i kreski :) cenię bardzo naturalność. Dołączyłam do grona twoich obserwatorów i mam nadzieję, że i mój blog ci się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może próbuj z jakimiś delikatnymi cieniami, np. w neutralnych brązach? dziękuję :)

      Usuń
  6. Świetny makijaż, i to połączenie kolorów jak dla mnie bomba.:)

    OdpowiedzUsuń


W wolnej chwili na pewno odwiedzę Twojego bloga,
więc proszę o nie zostawianie spamu, ponieważ
komentarz wyląduje w koszu.
Pozostawiając u mnie komentarz, pozostawiasz swoje dane osobowe. Są one starannie przechowywane i nieudostępniane innym podmiotom.
Pozdrawiam i dziękuję pięknie za każde miłe słowo jak równiez konstruktywną krytykę :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...