Translate

poniedziałek, 4 stycznia 2016

Purple eyes

Dzisiejszy post będzie króciutki, z uwagi na małą ilość zdjęć. Niestety moje małe brzdące skutecznie przeszkadzały w zrobieniu sensownego zdjęcia, także są tylko dwa :)

Makijaż stworzony za pomocą dwóch cieni Melkior Deep Purple oraz Etheral, cielistego cienia My Secret 505 oraz kredki Eyematic od Pierre Rene w migoczącym grafitowym kolorze <3








Małe przeskadzacze <3





Używałyście cieni Melkior?
Co myślicie o makijażu?
Ja mam tylko te dwa, ale planuję jeszcze kilka dokupić, bo są na prawdę fajne :)
Pozdrawiam, Daria:)

17 komentarzy:

  1. Fajnie wyglada ta grafitowa kredka :) nie mialam do czynienia z tymi cieniami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Warto zagląda na ich stronę bo często mają promocje i/lub darmową dostawę :)

      Usuń
  2. Ciekawy make up, ładny kolorek cienia do powiek;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudny makijaż:) piękny kolor cienia:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne oko! Zdecydowanie w moim stylu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się przekonuję jeszcze do takiego stylu malowania :) Trzeba eksperymentować :P

      Usuń
  5. Ładne oczko a cieni tych jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super, naprawdę super! :)
    zapraszam do mnie! coś innego ;)
    http://sayyestothedressss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny kolor!
    www.blackarrotmakeup.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam fiolety, szczególnie na powiekach :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja coś się z nimi ostatnio pokłóciłam i albo niebieskości albo brązy u mnie królują :/

      Usuń


W wolnej chwili na pewno odwiedzę Twojego bloga,
więc proszę o nie zostawianie spamu, ponieważ
komentarz wyląduje w koszu.
Pozostawiając u mnie komentarz, pozostawiasz swoje dane osobowe. Są one starannie przechowywane i nieudostępniane innym podmiotom.
Pozdrawiam i dziękuję pięknie za każde miłe słowo jak równiez konstruktywną krytykę :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...