Translate

sobota, 30 marca 2019

Aktualizacja mojego codziennego makijażu



Witajcie!
Dzisiaj jest tak przyjemnie na dworze, że aż żal nie wyjść na spacer :).
Dzisiaj chcę Wam pokazać mój makijaż na szybko, który robię sobie ostatnio jak gdzieś wychodzę do ludzi na co dzień :) Stawiam na wyrównany koloryt skóry, delikatny kontur, dużo rozświetlacza i przydymioną kreskę na oku :).









Całą powiekę pokrytą korektorem oprószam cieniem Canvas, w załamaniu ląduje Ash, po całej ruchomej powiece rozprowadzam w bardzo znikomej ilości cień Crystal i maluję cienką kreskę wzdłuż rzęs czarną kredką, którą delikatnie rozmywam cieniem Smoke. Cienie z palety Beauty Legacy od MUR, którą postaram się zrobić jeszcze jakiś makijaż i wrzucić go tutaj, a następnie napiszę Wam o niej post z recenzją :). 
Twarz pokrywam cienką warstwą podkładu, tam gdzie potrzebuję mocniejszego krycia dokładam kryjącego korektora i wszystko przypudrowuję. Następnie nadaję troszkę brązowego koloru twarzy żeby nadać jej kształtu, by nie była płaska oraz dużą ilość rozświetlacza dającego piękną taflę, by skóra wyglądała ładnie i świeżo. Na koniec zwykle wszystko psikam spreyem fixujacym z Eveline, jednak akurat tu go nie użyłam przez co moja skóra wygląda strasznie sucho. Niestety przez ostatnie dwa miesiące moja skóra na całym ciele walczy z mega przesuszeniem, ale cały czas z tym walczę :).


na dolnej powiece użyłam cienia Smoke i Canvas


Kosmetyki użyte do makijażu:

Twarz: 
Podkład Eveline - Liquid control Hd 005 Ivory
Korektor Catrice - Liquid camouflage 010 Porcelain
Korektor Bourjois - Radiance Reveal - 01 Ivory
Puder Rimmel Stay Matt transparent x Sinskin Must Have Baked Powder ivory
Rozświetlacz Hean z paletki do konturowania Coconut
Bronzer " The Grand Tan" z palety Beauty Legacy od MUR
Mgiełka do twarzy Eveline - zapomniałam użyć :(

Oczy:
Paleta Makeup Revolution - Maxineczka Beauty Legacy cienie: Canvas, Ash, Crystal, Smoke
Kredka do oczu z Lovely - Eye Liner - czarna
Tusz do rzęs Maybelline Colossal 
Pomada do brwi Delia - Grafit
Żel do brwi Catrice bezbarwny

Usta:

Pomadka Sensique - Satin Touch - 230 Purple Class



A Wy jak się malujecie na co dzień? Delikatnie jak ja czy szalejecie z kolorami?
Pozdrawiam, Daria

10 komentarzy:

  1. Piękny makijaż :) I jaka ładna zadbana cera :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, staram sie, jednak w tym momencie moja skóra jest w kiepskim stanie :/

      Usuń
  2. Stawiam na bardzo naturalny makijaż. Często nie mam go wcale :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tylko się maluję jak wychodzę gdzieś dalej niż do sklepu :) Jeśli nie mam czasu to rownież chodzę saute i jakoś mi to nie przeszkadza :)

      Usuń
  3. Piękny makijaż, slicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny makijaż :) Też lubię tę paletkę Maxineczki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)
      Wiem, w sumie ją kupiłam z twojego polecenia :)

      Usuń


W wolnej chwili na pewno odwiedzę Twojego bloga,
więc proszę o nie zostawianie spamu, ponieważ
komentarz wyląduje w koszu.
Pozostawiając u mnie komentarz, pozostawiasz swoje dane osobowe. Są one starannie przechowywane i nieudostępniane innym podmiotom.
Pozdrawiam i dziękuję pięknie za każde miłe słowo jak równiez konstruktywną krytykę :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...