Translate

sobota, 21 grudnia 2013

Nawilżający krem do rąk- Essence

Cześć!
 Dzisiaj Wam przedstawię mojego kremowego ulubieńca:).
Jest to krem firmy Essence jeden z trzech rodzai. Jako, że skóra moich dłoni wymaga mega nawilżenia to wrzuciłam do koszyczka krem silnie nawilżający.
Wystarczy bardzo mała ilość do posmarowania dłoni. Faktycznie bardzo fajnie nawilża. Nie pozostawia tłustego filmu, prawie od razu można zająć się czynnością, którą chwilę wcześniej sie zajmowałyśmy:). Do tego wszystkiego ma delikatny, przyjemny zapach. Niestety nie mogę powiedzieć jaki jest wydajny, ponieważ mam tendencję do posiadania większej ilości kremów i używam ich na zmiane, tzn. na przykład jednego kremu używam przez tydzień i potem idzie w odstawkę i po miesiącu znów go zaczynam używać:)
Ten krem według mnie nie ma żadnych minusów, no chyba, że jego dostępność:/





Cena:
ok5-6zł
Dostępność:
Drogerie Natura, ktoś gdzieś widział jeszcze?
Moja ocena:
6/6

Podsumowując:
Jest to krem idealny z przyjemnością bede do niego wracać, kto wie może wypróbuję jego braci? :)
Z czystym sercem Wam go polecam!:)


Miałyście z nim do czynienia?
Co o nim sądzicie?
Widziałyście go w jakichś innych drogeriach?
Pozdrawiam, Daria:)

1 komentarz:


W wolnej chwili na pewno odwiedzę Twojego bloga,
więc proszę o nie zostawianie spamu, ponieważ
komentarz wyląduje w koszu.
Pozostawiając u mnie komentarz, pozostawiasz swoje dane osobowe. Są one starannie przechowywane i nieudostępniane innym podmiotom.
Pozdrawiam i dziękuję pięknie za każde miłe słowo jak równiez konstruktywną krytykę :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...