Translate

sobota, 29 listopada 2014

Evening


Witajcie po długiej przerwie :)
Jak pisałam na moim fp musiałam zrobić sobie przerwę, ponieważ ostatnio mam napięty grafik w szkole, co chwila łapię jakieś infekcje i dodatkowo brak laptopa w Opolu utrudnia dodawanie i tworzenie postów:/.
Nie zawsze jest tak łatwo jak się nam wydaje :).
Makijaż wykonałam paletą Makeup Revolution Iconic 1, którą pokazywałam na fp jakiś czas temu. Dodatkowo użyłam sztucznych rzęs otrzymanych od BPS <3. Na ustach mam piękną fuksję 02 firmy Lovely, którą zakupiłam na promo w Rossmanie. Dodatkowo post zakupowy pojawi się na dniach. Szczerze Wam powiem, że dużo tego jest :)










Jak Wam się podoba makijaż?
Szczerze jestem zachwycona ta paletką:)
A i obiecany post o moich brwiach powoli się pisze:)
Pozdrawiam, Daria :)

5 komentarzy:

  1. piękny :) rzęsy robią robotę ;) a kolor na ustach świetny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zakochałam się ww tych rzęsach:)
      To jest pomadka w płynie longlasting z Lovely, polecam warto! :)

      Usuń
  2. te sztuczne rzęsy wyglądaja fenomenalnie, jak prawdziwe

    OdpowiedzUsuń


W wolnej chwili na pewno odwiedzę Twojego bloga,
więc proszę o nie zostawianie spamu, ponieważ
komentarz wyląduje w koszu.
Pozostawiając u mnie komentarz, pozostawiasz swoje dane osobowe. Są one starannie przechowywane i nieudostępniane innym podmiotom.
Pozdrawiam i dziękuję pięknie za każde miłe słowo jak równiez konstruktywną krytykę :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...