Translate

niedziela, 5 października 2014

Ulubieńcy ostatnich miesięcy :)

Cześć:)

Dzisiaj post o moich ulubieńcach i pielęgnacyjnych i kolorówkowych. Troszkę Wam poopowiadam. Jeśli chcecie recenzję kosmetyku, który jest tu przedstawiony, a nie wystarcza Wam krotki opis piszcie! :) W niedługim czasie napiszę :).
Zapraszam do lektury:).




Pierwszym moim ulubieńcem jest paleta ze Sleek Darks, o której pisałam tu klik!. Dzięki jej pomocy możemy wyczarować makijaże zarówno dzienne jak i wieczorowe, dodatkowo jej pigmentacja jest cudowna <3.
Następny produkt, który przekonał mnie do siebie to korektor High Definition firmy Hean. Bardzo dobrze kryje moje worki pod oczami, pokusiłabym się nawet o stwierdzenie, że kryje w stopniu średnim w stronę mocnego. Jedyną jego waga jest jego kolor który jest dla mnie za ciemny. Nasętnym razem kupię w jaśniejszym odcieniu:).
Kolejny jest podkład Skin Balance Pierre Rene, o którym pisałam już tutaj klik. Jest to mój ulubieniec od dłuższego czasu. Bardzo dobrze kryje i długo się utrzymuje na twarzy.
Czwartym produktem jest niebieski tusz do rzęs Celebrity Lash firmy Wibo. Bardzo często używałam jej przez wakacje, gdy stawiałam na minimalistyczny makijaż. Ładnie się utrzymywał bez osypywania, delikatnie pogrubiał i rozczesywał rzęsy.
Piątym z kolei kosmetykiem jest tusz Maybelline Colossal 100% black. Pisałm recenzję jakiś czas temu, którą znajdziecie tutaj klik. ładnie rozczesuje rzęsy, wydłuża i pogrubia. Ulubiony :).
Przedostatnim produktem jest szminka Velvet Matte Golden Rose w kolorze 09. Kolr jest cudowny, idealny na wiosnę/ lato. Jednak gdyby nie kolor i wykończenie to nie byłby to mój ulubieniec z uwagi na to, że ta szminka się u mnie wcale nie trzyma. Nie wytrzymuje nawet mojego gadania, nie mówiąc tu o piciu wody....
Ostatnim ulubionym gagatkiem jest bronzer firm Paese w kolorze 2M. Jest to kolor typowo brązowy troszkę chłodny, ale nie do końca. Utrzymuje się na buzi cały dzień. Trzeba z nim się jednak delikatnie obchodzić z uwagi na jego intensywną pigmentację i można zrobić sobie nim brzydką plamę na policzku :/




1. Tonik Mixa do cery wrażliwej. Mój ulubieniec tonikowy. Jest bardzo delikatny, fajnie uspokaja moją cerę po demakijażu i delikatnie nawilża.
2. Krem do rąk Essence pisałam recenzję o tym kremie ale w innym kolorze jednak właściwości sa takie same i w dalszym ciągu go lubię :) klik
3. Bielenda krem przeciwsłoneczny z SPF 50. Bardzo dobrze chroni, nie podrażnia i nie pozostawia białych plam.
4. Krem do stóp Avon w dalszym ciągu ulubiony :) recenzja tutaj: Klik
5. Queen Helena, Cocoa butter creme, Bardzo dobre masełko do ciała, po opalaniu idealny:) Pomaga skórze się zregenerować:) nie polecam jednak go osobom, które lubią się smarować rano po prysznicu, ponieważ zostawia tłusty film i tłuści ubrania i ciężko to potem doprać. Jednak na wieczór idealny :)
6. Bielenda, kasztan krem do twarzy. Jest to moje któreś z rzedu opakowanie i nie zamienię tego kremu na żaden inny. Bardzo dobrze nawilża, uspokaja naczynka. Wystarcza mi na miesiąc przy codziennym stosowaniu rano i wieczorem. Ostatnio gdy kupowałam go okazało się, że Bielenda zmieniała troszkę szatę graficzną kremu, więc w drogerii trzeba go poszukać :) Niedługo napisze recenzję:)




A teraz odpowiem na kilka pytań z racji ponownego nominowania mnie w Liebster Blog Award od Moniki Feluś Klik!. Za co bardzo dziękuję! :)


1.       Jaka rzecz sprawia Ci największą radość?
Hmmm z rzeczy to nie wiem... Bardziej raduję się gdy widze kogoś zadowolonego z mojej pomocy :)
2.       Bez jakiej czynności w makijażu nie potrafiłabyś się obejść?
Bez używania różu.
3.       Przed kim lub przed czym odczuwasz największy lęk?
Pająki, brrrr.
4.       Kolor który najczęściej gości na twoich paznokciach to?
Nie maluję za często paznokci, a jak już to używam każdego po kolei. Nie jestem przywiązana do jednego koloru :).
5.       Książka którą czytałaś więcej niż jeden raz to?
Harry Potter :)
6.       Gdybyś mogła wybrać tylko jedną rzecz ze swojej kosmetyczki co by to było?
Podkład.
7.       W  czym czujesz się najlepiej ? sukience-spodniach-a może spódnicy?
Zdecydowanie spodnie.
8.       Gdybyś miała możliwość spełnienia jednego ze swych   życzeń jakie by ono było?
Założenie własnego gabinetu kosmetycznego.
9.       Ile czasu zajmuje Ci wykonanie makijażu przed wyjściem do pracy /szkoły?
Z reguły mam lenia i się nie maluję:p. Jednak jak się do tego zabieram to ok 10-15 minut.
10.   Jakie zwierze najbardziej pasuje do Twojego charakteru?
Kot.
11.   Na jakie rzeczy wydajesz najwięcej funduszy , kolorówka, lakiery, ubrania, buty, gadżety?
Kolorówka zdecydowanie.

Miałyście któryś z tych kosmetyków? 
Co o nich sadzicie? Ja je polecam :)
Pozdrawiam, Daria:)

6 komentarzy:

  1. Skin Balance u mnie leży na półce, bo się nie do końca sprawdził ;(

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam akurat żadnego z Twoich ulubieńców, ale myślę, że też bym się polubiła z paletką Sleek Darks, ma ładne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam kilak rzeczy i byłam z nich również zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  4. Colossal i Sleek też bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Może i nie jest, ale zawsze mniej wyprysków. Skóra tłusta dużo później się starzeje, bo jest bardziej "gruba", niż sucha :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Może i nie jest, ale zawsze mniej wyprysków. Skóra tłusta dużo później się starzeje, bo jest bardziej "gruba", niż sucha :D

    OdpowiedzUsuń


W wolnej chwili na pewno odwiedzę Twojego bloga,
więc proszę o nie zostawianie spamu, ponieważ
komentarz wyląduje w koszu.
Pozostawiając u mnie komentarz, pozostawiasz swoje dane osobowe. Są one starannie przechowywane i nieudostępniane innym podmiotom.
Pozdrawiam i dziękuję pięknie za każde miłe słowo jak równiez konstruktywną krytykę :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...