Translate

środa, 23 listopada 2016

Akcesoria do makijażu z BornPretty, warto?



Cześć!

Jakieś kilka miesięcy temu otrzymałam paczkę od bornprettystore do testów. Mogłam sobie wybrać kilka rzeczy, jednak nie chciałam kosmetyków. Wybrałam sobie kilka akcesoriów do makijażu. Chciałam sprawdzić jaka jest ich jakość. Nie przedłużając przejdźmy do krótkich recenzji poszczególnych rzeczy do makijażu.






Pierwszy pędzel jest bardzo, ale to bardzo wzorowany (tak to mogę określić) na pędzel Sigma 3dhd. Jest tak samo specyficzne ścięty jak tamten z tego co widziałam w internecie. Tamten jest bardziej zbity niż ten co posiadam, ale lubię go używać do nakładania podkładu czy też korektora, a także do konturowania. Nie rozkleja się, włosie nie wypada. Jakość całkiem OK tutaj będzie link. Można go kupić na próbę-  w sprawdzić czy nie ma podobnego na Aliexpress, bo często można taniej znaleźć te same pędzle co na Born Pretty. Link do tego pędzla




Drugi pędzel, który sobie wybrałam jest typowo do konturowania twarzy. Jest płaski, idealnie nadaje się do podkreślania kości policzkowych, bardzo zbity jednocześnie miękki przez to ładnie rozblendowuje bronzer. Jego minusem, może nie tyle minusem, co nie podoba mi się w tym pędzlu to jest to, że jest mega zbity, naprawdę bardzo bardzo zbity i przez to po umyciu bardzo ciężko go wypłukać z detergentów, jak również bardzo długo schnie w porównaniu do innych pędzli o podobnym zbiciu włosków. Czy polecam ?Fajny jest, ale bez szału i moim zdaniem może się przydać, ale nie jest on niezbędny dla każdej osoby. Również tak jak w przypadku poprzednika na aliexpress znajdziemy jego tańszy odpowiednik w takiej samej formie, kształcie i wielkości. Link do tego pędzla





Ostatnią rzeczą którą zamówiłam są gąbeczki do makijażu. Powiem Wam tak- myślałam, że te gąbeczki będą trochę lepszej jakości... Są twarde, bardzo zbite i jak rozprowadzam podkład po twarzy mam nieprzyjemne uczucie, po prostu jak bym się biła po twarzy... Ciężko je domyć, nawet z najleżejszych podkładów, próbowałam i mydłem i płynem do naczyń i nic... Miałam w życiu już kilka gąbeczek jedne lepszej jakości, drugie gorszej, ale te są najgorszymi jakie posiadam...  Wielkościowo są na sucho praktycznie takie same jak zwykłe gąbeczki dostępne w Rossmannie czy Naturze, ale po namoczeniu one praktycznie nie zwiększają swojej objętości. Czy polecam? Absolutnie nie - za takie pieniądze (około 5$), w tym wypadku polecam 10000% razy bardziej gąbeczkę z Pierre Rene za całe 15 złotych. Moim zdaniem jest idealna (więcej o niej mowiłam w poście #3 Darusia poleca) . Link do gąbeczek



To już by było na tyle.
Powiedzcie mi miałyście jakieś akcesoria bądź inne rzeczy z Born Pretty Store? Macie coś godnego polecenia z ich stronki?Czy jednak wolicie zamawiać z Aliexpress?
Do następnego, Daria

6 komentarzy:

  1. Nie miałam jeszcze, pędzle używam z hakuro a gąbeczki z jakiś nieznanych firm :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jakoś nie przepadam za Hakuro... Mam ich kilka, ale niektóre Chin mam milsze niż te z Hakuro :/

      Usuń
  2. myślałam nad tym pędzlem do konturowania i chyba się na niego skuszę :)

    OdpowiedzUsuń


W wolnej chwili na pewno odwiedzę Twojego bloga,
więc proszę o nie zostawianie spamu, ponieważ
komentarz wyląduje w koszu.
Pozostawiając u mnie komentarz, pozostawiasz swoje dane osobowe. Są one starannie przechowywane i nieudostępniane innym podmiotom.
Pozdrawiam i dziękuję pięknie za każde miłe słowo jak równiez konstruktywną krytykę :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...