Translate

poniedziałek, 6 maja 2019

Purple



Cześć!
Ostatnio miałam trochę więcej czasu na makijaż, więc zaczęłam wyciągać cienie, po które rzadko sięgałam lub jakoś nie miałam na zabawę nimi wcześniej czasu. Tym razem pełen makijaż oczu wykonałam za pomocą palety Beauty Legacy by Maxineczka z Makeup Revolution. Myślę, że za jakiś czas ją przedstawię tu i troszkę ją opiszę, ale muszę jeszcze coś sprawdzić, więc bądźcie cierpliwi :). Poniżej lista kosmetyków i więcej zdjęć :).











Kosmetyki użyte do makijażu:

Twarz: 

Podkład Eveline - Liquid control Hd 005 Ivory
Korektor My Secret Long Wearing Concealer - 01
Puder Rimmel Stay Matt transparent x Sinskin Must Have Baked Powder ivory
Rozświetlacz Hean z paletki do konturowania Coconut
Bronzer " The Grand Tan" z palety Beauty Legacy od MUR
Mgiełka do twarzy Eveline

Oczy:

Paleta Makeup Revolution - Maxineczka Beauty Legacy cienie: 
Canvas, Ash, Petal, Crystal, Orchid, Smoke
Kredka do oczu z Lovely - Eye Liner - czarna (Jako przyciemnienie linii rzęs i baza pod cienie w zewnętrznym kąciku)
Tusz do rzęs Maybelline Colossal
Pomada do brwi Delia - Grafit
Żel do brwi Catrice bezbarwny

Usta:

Pomadka Eveline -  Matt 
Magic Lip Cream- 01 Nude Rose






Powiem Wam szczerze, że uwielbiam u siebie fiolety, trochę mi smutno, że tak rzadko po nie sięgam, ale najzwyczajniej w świecie nie mam na pełen makijaż czasu :/.
A Wy sięgacie po fiolety w makijażu, lubicie? 
Pozdrawiam, Daria :)

8 komentarzy:

  1. Ja polubiłam fiolet w makijażu właśnie dzięki tej paletce :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też uwielbiam fiolety, wyjątkowo mi pasują:) Ostatnio mam ich sporo, a będę miała jeszcze więcej, jak dotrze zamówienie z GlamShopu:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie przepadam za fioletem w swoim makijażu, ale u innych mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię sięgać właśnie po fiolety :)

    OdpowiedzUsuń


W wolnej chwili na pewno odwiedzę Twojego bloga,
więc proszę o nie zostawianie spamu, ponieważ
komentarz wyląduje w koszu.
Pozostawiając u mnie komentarz, pozostawiasz swoje dane osobowe. Są one starannie przechowywane i nieudostępniane innym podmiotom.
Pozdrawiam i dziękuję pięknie za każde miłe słowo jak równiez konstruktywną krytykę :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...