Translate

środa, 29 maja 2019

Turkusowy


Cześć! 
Jak wiecie, bądź nie (więcej na moim instagramie) ostatnio się szarpnęłam i zakupiłam nowy telefon z lepszym aparatem, po to by móc robić lepsze zdjęcia makijaży. Akurat była okazja, ponieważ już kilka miesięcy temu zdechł mi aparat i od niedawna mój poprzedni telefon zaczął wydawać ostatnie tchnienia, więc już byłam wręcz zmuszona do zakupu nowego sprzętu... Ten makijaż z tego co pamiętam będzie ostatnim obfoconym starym telefonem. Nowy makijaż oczekuje już na obróbkę zdjęć i napisanie posta, więc musicie być jeszcze chwilę cierpliwi :). 
Tym razem ponownie makijaż z mocnym akcentem kolorystycznym z bliżej nieokreślonym kolorem :). Zapraszam do obejrzenia zdjęć poniżej oraz przeczytania listy kosmetyków wykorzystanych w tym makijażu :). 





Lubię takie akcenty kolorystyczne - jeśli mnie śledzicie na bieżąco to pewnie o tym wiecie :). Jednym z moich ulubionych kolorów po fioletach jest niebieski, uważam że dobrze wkomponowany będzie wyglądał i podkreślał niesamowicie brązową tęczówkę :). Zaczęłam testy nowych cieni z Mexmo, na razie jeszcze wyrabiam sobie o nich zdanie, jednak jeśli macie ochotę na ładne błyskotki, to to jest to :). Na Instagramie, jest już jakiś czas temu wrzucony post ze swatchami tych cieni , więc zachęcam do obejrzenia tam zdjęć oraz filmiku :).
Część zdjęć jest bez rzęs druga z rzęsami, ponieważ chciałam wypróbować rzęsy z Alie, które naprawdę są świetne, leciutkie, dobrze się kleją. Natomiast widać ich żyłkę na oku co mi osobiście przeszkadza... Chcę spróbować przykleić je od spodu, ale najpierw usze się tego sposobu nauczyć :).












Kosmetyki użyte do makijażu:

Twarz:

Podkład Eveline - Liquid control Hd 005 Ivory
Korektor My Secret Long Wearing Concealer - 01
Puder Rimmel Stay Matt transparent x Sinskin Must Have Baked Powder ivory
Rozświetlacze z palety My Secret Face Illuminator Powder Palette zmieszane Princess Dream i Golden Girl - dodatkowo kolor Glamour Goddes znajduje się na dolnej powiece
Bronzer " The Grand Tan" z palety Beauty Legacy od MUR
Mgiełka do twarzy Eveline

Oczy:
Pojedyncze cienie Mexmo: Elf, Jay, Wonder, Valliant
Paletka cieni Miyo Five points palette nr 10 Fancy Peach (użyty czarny oraz ciemny brąz)
Eyeliner Kobo - Perfect Gel Eyeliner - czarny
Tusz do rzęs Eveline Volume Temtation
Pomada do brwi Delia - Grafit
Żel do brwi Catrice bezbarwny
Rzęsy Aliexpress

Usta:

Pomadka w płynie Kobo - Matte Lip Stain 504 Natural Beauty (dla ciekawych zmieniła się formuła tej pomadki i nowa seria normalnie zastyga i utrzymuje się pięknie)







Znacie cienie Mexmo? Lubicie taki kolorowy akcent w makijażu?
Kleiliście sobie lub komuś rzęsy od spodu? Macie na to jakiś sposób?
Dajcie znać w komentarzu!
Pozdrawiam, Daria

7 komentarzy:

  1. Ale mi się podoba :) Ten turkus świetnie komponuje się z Twoimi oczami - ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny efekt! :) turkus bardzo ładnie Ci podbija kolor tęczówki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Do twarzy Ci w turkusie, ja też poluję na cień w tym kolorze, bo pasuje do brązowych tęczówek:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten kolor miał być trochę bardziej zielony 😊 niestety zrobił się niebieski :)

      Usuń


W wolnej chwili na pewno odwiedzę Twojego bloga,
więc proszę o nie zostawianie spamu, ponieważ
komentarz wyląduje w koszu.
Pozostawiając u mnie komentarz, pozostawiasz swoje dane osobowe. Są one starannie przechowywane i nieudostępniane innym podmiotom.
Pozdrawiam i dziękuję pięknie za każde miłe słowo jak równiez konstruktywną krytykę :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...