Translate

piątek, 12 października 2018

Jesienny makijaż


jesienny makijaż


Witajcie!
Dawno nie wrzucałam tutaj żadnego makijażu. Postanowiłam to nadrobić. W przyszłym makijażu postaram się wrzucić również zbliżenie na oczy, tym razem ich nie ma, bo i zdjęcia wykonane telefonem... Makijaż wykonany został w celu wstępnych testów palety cieni Miyo Five points palette. Wyszedł mi dzienniak iście w jesiennych kolorach, w których czuję się naprawdę dobrze, troszkę ożywiłam go konturówką do ust z Lovely. Dla orównania pokażę Wam zdjęcie przed i po makijażu.
Poniżej kilka zdjęć oraz lista kosmetyków.






Miyo paleta cieni Five Points



Kosmetyki użyte do makijażu:

Twarz: 
Podkład Eveline - Liquid control Hd 005 Ivory
Korektor Catrice - Liquid camouflage 010 Porcelain
Puder Rimmel - Stay Matte 000 Transparent
Rozświetlacz My Secret Illuminator face powder Princess Dream
Bronzer Sensique Bronzing Powder Ultra bronze

Oczy:
Paleta cieni Miyo - Five Points Palette nr 10 Fancy Peach
Pojedynczy cień  Sephora - Colorful no 288
Pojedynczy cień Nabla - Pegasus
Tusz do rzęs Golden Rose - False lashes
Cienie do brwi Kobo - paleta cieni

Usta:
Konturówka Lovely - Klips lovely lips


Tanie kosmetyki do makijażu


Jak Wam się podoba makijaż? Jak się malujecie na co dzień?
Macie swoje stałe sprawdzone kosmetyki?

Pozdrawiam, Daria

2 komentarze:

  1. Makijaż bardzo ładny :)U mnie jest tak, że kolory w makijażu się zmieniają, ale stałych ulubieńców mam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakich ulubieńców? Może zgapię i może na coś się skuszę :)

      Usuń


W wolnej chwili na pewno odwiedzę Twojego bloga,
więc proszę o nie zostawianie spamu, ponieważ
komentarz wyląduje w koszu.
Pozostawiając u mnie komentarz, pozostawiasz swoje dane osobowe. Są one starannie przechowywane i nieudostępniane innym podmiotom.
Pozdrawiam i dziękuję pięknie za każde miłe słowo jak równiez konstruktywną krytykę :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...