Translate

piątek, 7 grudnia 2018

Nowości kosmetyczne



Cześć!
Dzisiaj pokażę Wam co w ostatnim czasie kupiłam, bądź dostałam :).
Bez zbędnych słów zaczniemy od pierwszego zdjęcia, na którym mamy paletę Beauty Legacy od Makeup Revolution - kupiłam ją na black friday w Hebe, chciałam wypróbować ją już dawno, ale jakoś nie było mi z nią po drodze :D. Następnie zgarnęłam w Rossmannie korektor z Eveline. Rozświetlacz z Inglota był dodatkiem w czasopiśmie Elle, a rozświetlacz w sztyfcie z Sephora otrzymałam od Madzi <3, która wie jak bardzo lubię rozświetlacze.







Oprócz licznej kolorówki zakupiłam co nieco z pielęgnacji. W Hebe zakupiłam Olejek do kąpieli i pod prysznic i pomadkę z Nivea. Tonik-mgiełkę do twarzy z Vianka mam z czasopisma Zwierciadło
:). Pomadkę z Sylveco mam z  drogerii Astor trochę mnie skusiła leżąc przy kasie :p. Madzia mi przytargała ostatnio mleczko do ciała z Mixa, bo ostatnio moja skóra jest baardzo  przesuszona i zużywam wszelkie mazidła do ciała w trybie ekspresowym. Ostatnią rzeczą z tego zdjęcia jest peeling do skóry głowy z Natura Siberica, który Magda zakupiła mi w Naturze. Możecie się spodziewać pomału jakichś pojedynczych recenzji w najbliższym czasie.






W Glam Shopie poczyniłam również drobne zakupy z okazji black friday, co prawda nie była ta promocja jakaś szałowa, ale już od dłuższego czasu chciałam kupić te produkty, więc się skusiłam na 3 cienie matowe - Mulat, Dzika Malina i Marsala, jeden cień sypki Goły, Glam glue do pigmentów, Oraz pędzelek do rozcierania cieni O114. 




Na sam koniec z okazji dnia darmowej dostawy w tym tygodniu na Ekobiecej zamówiłam sobie kilka rzeczy plus kilka produktów na prezent dla bliskich, sobie wzięłam to co na zdjęciu Tangle Teezer do włosów, paletkę do konturowania z Hean, puder Terracotta z Golden Rose do konturowania twarzy oraz żel do stylizacji brwi transparentny.




Powiedzcie moi drodzy czy mieliście któryś z tych produktów? Polecacie coś szczególnie?
Przepraszam za marną jakość zdjęć, ale pogoda za oknem jest kiepskawa i ciężko zrobić zdjęcia czegokolwiek. Kto już marzy o wiośnie?

Pozdrawiam, Daria

12 komentarzy:

  1. Bardzo fajne nowości, ciekawi mnie paletka i korektor :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są już po wstępnych testach, za jakiś czas napiszę recenzje :)

      Usuń
  2. Cień 'Mulat' wygląda ładnie. Lubię takie klasyczne barwy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również bardzo mi się spodobał, jeszcze niestety nie zdążyłam użyć żadnego cienia z Glamshopu, ale mam nadzieję, że to w ciągu najbliższych kilku dni nadrobię :)

      Usuń
  3. Żadnego z tych produktów nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Część jest dosyć popularna, ale ja mam większość pierwszy raz :)

      Usuń
  4. Mam paletkę Beauty Legacy od dobrych kilku miesięcy i bardzo ją lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Użyłam jej kilka razy, pracuje się z nią całkiem ok, choć mam pewne zastrzeżenia, ale muszę to jeszcze sprawdzić gdzie wina leży :)

      Usuń
  5. Znam tylko cienie z GlamShopu, ale nie te konkretne kolorki ;) Mam też puder z Golden Rose i też uwielbiam go do konturowania ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprawdzają się u ciebie cienie?
      Pudru jeszcze nie zdążyłam użyć :/

      Usuń
  6. lubię cienie z GlamShopu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze żadnego nie miałam, to jest chyba moje pierwsze zamówienie od 3 lat :D Pokładam w nich wielkie nadzieje :)

      Usuń


W wolnej chwili na pewno odwiedzę Twojego bloga,
więc proszę o nie zostawianie spamu, ponieważ
komentarz wyląduje w koszu.
Pozostawiając u mnie komentarz, pozostawiasz swoje dane osobowe. Są one starannie przechowywane i nieudostępniane innym podmiotom.
Pozdrawiam i dziękuję pięknie za każde miłe słowo jak równiez konstruktywną krytykę :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...