Translate

czwartek, 14 lutego 2019

W roli głównej My Secret - Turquoise snow


Cześć!

Dawno nie było u mnie makijażu, zachęcona w końcu dosyć dobrym światłem zabrałam się za malunki bez specjalnej wizji. Chciałam wypróbować kupione jakiś czas temu cienie z Glamshopu i do tego wyciągnęłam z czeluści komody cienie z Kobo, które odeszły na bok odkąd zaczęłam używać palety Too Faced i Miyo. W między czasie sięgnęłam jeszcze po pigment magic dust od My Secret i powiedzmy , że wyszło mi lekkie pawie oczko :). Jeśli jesteście ciekawe czego dokładnie użyłam w tym makijażu poniżej jest lista kosmetyków. Zapraszam do obejrzenia reszty zdjęć :).











Kosmetyki użyte do makijażu:

Twarz: 
Podkład Eveline - Liquid control Hd 005 Ivory
Korektor Catrice - Liquid camouflage 010 Porcelain
Puder Becca pod oczy 
Puder Rimmel Stay Matt transparent x Sinskin Must Have Baked Powder ivory
Rozświetlacz Sephora - paleta strobing
Bronzer Sensique - Ultra bronze x Golden Rose Terracota Powder nr 04
Mgiełka do twarzy Eveline - FIXER MIST HD LONG LASTING FORMULA
Oczy:
Paleta cieni Kobo - Matt Eye Shadow Set
Pojedynczy cień Glam Shop - Mulat, Marsala
Pojedynczy cień Kobo - nr 205, nr 215
Pigment My Secret - Magic Dust Turquoise Snow 
Eyeliner Eveline  - Precise brush liner
Tusz do rzęs Maybelline Colossal i Make Up For Ever Excessive lash
Pomada do brwi Delia - Grafit
Żel do prwi Catrice bezbarwny

Usta:
Pomadka w płynie Eveline - Matt Magic lip cream nr 05 Lovely Nude Rose




Jak Wam się podoba makijaż? Sięgacie po kolory w makijażu oczu? 
Pozdrawiam, Daria


14 komentarzy:


W wolnej chwili na pewno odwiedzę Twojego bloga,
więc proszę o nie zostawianie spamu, ponieważ
komentarz wyląduje w koszu.
Pozostawiając u mnie komentarz, pozostawiasz swoje dane osobowe. Są one starannie przechowywane i nieudostępniane innym podmiotom.
Pozdrawiam i dziękuję pięknie za każde miłe słowo jak równiez konstruktywną krytykę :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...